{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

dumme dumme K*ællinger ! hehe {{forumTopicSubject}}

Ja, vi har en mor + datter i stalden. de har hver en hest.

Moren er stor ryger og har astma samtidig.. smart. !

Nå, men jeg har flere gange bedt dem PÆNT om at rydde op efter sig. feje hø og halm op fra staldgangen og ikke putte deres heste's hår i mine strigler og gamager!

Idag flippede moren helt ud da jeg sagde for 4 gang at de skulle feje efter sig ! Hun gad slet ikk høre diskutere med en 16 årig !
Sagde ogs at de ikke måtte ride gennem haven og over fliserne med skulle ride udenom yil ridebanen da hestene ødelægger det. det ville hun have skriftlæigt! hun gad ikke høre på mig, og ville have det a vide af mine forældre !?
Arg! Synes rent ud sagt hun er en enorm dum B*itch! Og hendes møgforkælede datter. Hun begyndte med at hun ikk vil høre noget fra mig, hun ville have det af vide af mine forældre da jeg altid videre stillede dem til dem. "ka, self gør jeg det! det er ikk mit problem at de ikk kabn passe deres heste, og det er ikk mig der får betaling for opstaldning.! "
Helt ærligt, er bare så sure på dem. Ikke nok med det, så har de fået en advarsel før fordi datteren kaldte mig en møg forkælet dum unge! ? hehe, nå, skulle bare ud med mine frustrationer... Næste gang så smider jeg dem dælme ud !

De er sure over alt ting! min far kommer hjem kl 15.30 , og så blir hun surr hvis hesten først kommer ud kl 10! Hun arbejder ikke selv, men er pisse sur hvis nogen står i døren med hendes hest som var løbet ud og stukket af ?!

Syns rent ud sagt at de ikk skulle have hest ! En dag da der var en der havde fundet hendes hest afleverede hun den ved døren. Hun blev mega sur ? okay, men så trak hun den hjem, og stilte den og hendes datters hest ind i boksen UDEN vand ! Fordi hun skulle hjem og have sin morgen kaffe ? hun kom først om eftermiddagen igen.. helt ærligt !

Næste gang beder jeg dem om at finde et andet sted at have hest! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumme dumme K*ællinger ! hehe
Kommentér på:
dumme dumme K*ællinger ! hehe

Annonce