Aveve mineraler?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har nu siden i sommers brugt Aveve´s mineralmix, den koster 250 kr for 25 kg og doseringen er lav i forhold til RC som jeg brugte før, skiftede egentligt fordi mine heste begyndte at levne RC. Men næste gang jeg skal have mineraler, vil jeg gerne have et andet mærke, da prisen lyder lidt for godt til at være sandt, så tvivler lidt på kvaliteten.
Vil meget gerne høre jeres erfaringer om brug af aveve mineral, hvordan jeres heste fungerer eller har fungeret på dem
Har disse mærker i tankerne:
- horselux multicobs
- salvana mineral bricks
- salvimin grøn
Hvad kan i anbefale af Su venlinge mineraler?
De skal bruges til min unghest på 3 ½ og min gamle shetter på 21 år, de ser egentligt fine ud i pelsen og ser ikke ud som om de mangler noget, ved siden af får de roepiller, bukkehorn og lucerne og hø adlibitum.
aug 2012
Følger: 16 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 81
Ellers skulle grøn salvimin være udmærket min gad bare efter en kort periode ikke spise det
Jeg har islændere
jul 2007
Følger: 62 Følgere: 52 Heste: 2 Svar: 88
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 95 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 1.337
Gik så over til RC men måtte efter et halvt års tid konstatere at det ikke var godt nok, pels og hove blev markant dårligere ??
Så jeg gik over til Grøn Salvamin og det har jeg brugt nu i en 3-4 år og hestene er super fine i hovkvalitet og pels igen ?? samt de spiser det helt uden problemer sammen med deres anden krybbefoder aldrig haft problemer med de ikke vil spise det .
nov 2007
Følger: 198 Følgere: 167 Heste: 5 Emner: 886 Svar: 3.825
Aveve mineraler??