514 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

oprette galleri oprette galleri

hvad gør jeg når jeg gerne vil oprette en gammel avlshoppe som jeg lige har købt?
vil jo gerne have samlet alle mine ponyer herinde men jeg kan kun finde 2 billeder af hende som ung og nu er hun jo gammel og ligner næsten noget der er løgn.
hun har altid været avlshoppe og bare gået på mark så kan heller ikke tage billeder af hende andet end i boks, stald eller mark. hun kan ikke trækkes eller andet.
hvordan får jeg hende godkendt herinde?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  oprette galleri
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #1   16. dec 2016 du tager nogle billeder af hende nu, (gerne forskellige) også opretter hende?

• #2   16. dec 2016 ja det er jeg klar over men det bliver jo meget ensformige billeder når jeg ikke har mulighed for at håntere hende og så afvises hun.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#3   16. dec 2016 så må du skrive en god tekst.

og selvom at hesten ikke kan håndteres, så kan man sagtens få nogle udemærkede billeder.

• #4   16. dec 2016 syntes jeg har prøvet.. desværre uden held

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#5   16. dec 2016 Hvis du allerede på forhånd har sat dig i hovedet, at hesten ikke vil blive optaget, så må du lade være, og nøjes med et fotoalbum her inde smiley

• #6   16. dec 2016 tænker bare at blive afvist 2 gange inden for den sidste uge er for meget. hesten eksistere jo og lever i bedste velgående. kan bare ikke skrive noget om den.. den går jo bare på marken.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#7   16. dec 2016 hvis du har tilknytning til hesten, vil du altid kunne skrive nok, også selvom at hesten bare går på en mark.

• #8   16. dec 2016 jeg ejer ponyen og har haft den 1 mdr. Bruger ikke tid på den som jeg gør med mine håndterbare heste. den kan ikke fanges. den løber bare med når de andre bliver trukket ind. har ikke så meget at skrive om den andet end at den har vundet ufattelig mange shows.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#9   16. dec 2016 du kan skrive hvorfor du købte den, hvorfor den ikke kan håndteres, hvad du f.eks. gør med smed/dyrlæge mm. nu hvor den ikke kan håndteres. hvad din opfattelse er af den, hvad du godt kan lide ved den, hvad du forventer af den, hvad den skal bruges til osv osv..

men det virker ikke just til at du gider gøre noget ud af at få den oprettet smiley også bliver det nok lidt svært.

• #10   16. dec 2016 Tak for tilliden smiley
    jeg har bare utrolig svært ved at finde på noget at skrive om den da jeg ingen tilknytning har til den. Den er da sød og rar på fold med andre heste men ja..

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#11   16. dec 2016 du må jo have købt den af en grund smiley

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #12   16. dec 2016 Som AMT skriver, hvorfor har du købt den, hvad er dine planer, lidt om dens adfærd, hvor mange føl, shows osv osv, ellers må du vente til du har lært den bedre at kende også selvom du ikke på,nuværende tidspunkt har noget samværd med den, det kommer vel med tiden smiley

Nogengange må man vente med at oprette indtil du har nogen gode tydelige billeder, det er et galleri og som der skrives indledningsvis er et af de få krav til optagelse mindst 5 gode og tydelige billeder.

• #13   16. dec 2016 Det kan sagtens lade sig gøre at få forskellige billeder, selv af en hest der bare tuller rundt på folden. Den behøver jo ikke være striglet og shinet til en helt store guldmedalje. smiley Et billede hvor den græsser, et par billeder i bevægelse, et billede hvor den står og snuser til en anden hest - billeder taget over forskellige dage, evt. forskelligt vejr eller - over længere tid - forskellige årstider. Så skal billederne nok blive forskellige. smiley

• #14   17. dec 2016 Jeg forstår ikke, at du ser negativt på det.
    Tag de råd AMT giver dig, til dig.

Man kan sagtens tage gode billeder af en hest som bare tuller rundt.

• #15   17. dec 2016 tager det absolut til mig. sådan skal det slet ikke forstås. jeg sidder bare i min lidt irriterede verden over at den bare bliver afvist.

• #16   17. dec 2016 Jamen så skriv om hvorfor den ikke kan håndteres, hvilken træning du lægger i at den er som den er, osv.

Fang nogle gode billeder over den næste uge, og prøv igen med gode, charmerende billeder af den.

Kommentér på:
oprette galleri

Annonce