{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

CRTS
CRTS
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515

Glemmer vi reglerne?? :| {{forumTopicSubject}}

Nu er det vist min tur til at komme med et lille surt opstød!

Nej hvor er der dog mange (!) der glemmer sigende overskrift, 10 indlægsreglen og at poste rigtigt !
LÆS LIGE EN GANG TIL !!

2.1 Korrekt postning af Forum-indlæg
Forsøg så vidt muligt at poste indlæg i den Forum-kategori, der passer til emnets indhold. Indlæg, som tydeligt er fejlplaceret, vil blive flyttet eller slettet.

HUSK: Læs altid dit indlæg igennem og tjek, at dit indlæg er skrevet på en god og let forståelig måde, inden du poster det.

2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din hest og en god overskrift vil være: “Hvad er min hest værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min hest”.

Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.

2.3 Genpostning af Forum-indlæg
Genpostning af forum-indlæg er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af indlæg, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.

Som genpostning defineres også indlæg med samme hovedbudskab som et andet nyligt emne; eksempelvis flere vurderingsindlæg efter hinanden. Hold disse indenfor samme tråd. Sker dette ikke, forbeholder HesteGalleri.dk sig retten til at slette disse indlæg.

<b>HUSK AT HA'ERNE ER FRIVILLIGE HJÆLPERE !!! </b>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glemmer vi reglerne?? :|
Kommentér på:
Glemmer vi reglerne?? :|

Annonce