3.083 visninger
|
Oprettet:
Erfaringer med aveve foder {{forumTopicSubject}}
Nogen her inde der har erfaringer med Aveve foder?
Som kan fortælle om de er glade for det ?
Jeg bruger lige nu horse lux grow men har fået af vide af flere at min ung hest ikke er dækket ordenligt ind med det.. og ha så fået foreslået Aveve balance mix eller deres grow .. Min hest er ca 1 år og 7 mdr. og er en pinto ..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Folk har ikke specificeret nærmere om din er dækket ind?
Ingen aner om deres hest er dækket ind på noget foder, medmindre de har grovfoderanalyse - og det har like kun 10% af hesteejere.
Jeg vil foretrækker Horselux frem for Aveve.
Aveve har kæmpe høje doseringer, det er ikke lavet til nøjsomme.
nov 2009
Følger: 87 Følgere: 99 Heste: 9 Emner: 225 Svar: 5.305
Det har vi brugt til vores føl/plage/ungheste, og de har alle fungeret fint på det Kender også nogle avlere, som udelukkende fodrer med Horselux, og de er også rigtig glade for Grow til deres unge heste
Når det er sagt, ville jeg også langt hellere fodre med Horselux, det er billigere, lavere doseringer, og så er det i følge mig et bedre foder end Aveve
Synes Aveve er noget opreklameret fis
okt 2011
Følger: 55 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 519
(Skal skrive SRP omkring dette emne - ingen opstart til diskussion )
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Pga. den kæmpe dosering de har. Også har de et produkt med lav stivelse - resten er høj. Men den høje dosering hænger ikke sammen med foder til en nøjsom hest.
Så det er ikke noget, der duer til min.
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
Derudover går jeg helst udenom foder der ikke er organisk bundet mineraler.
Så som svar til TS vil jeg heller ikke anbefale Aveve, har ikke erfaring med det. Men vil ikke selv bruge det af ovenstående grunde, og anbefaler det derfor heller ikke
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2125 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
Får jeg hest igen, så bliver aveve i hvert fald overvejet som et af de første mærker..
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 252 Svar: 1.639
dec 2011
Følger: 19 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 16
mar 2014
Følger: 6 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 113
Ellers prøv og kontakt Stine Steffensen, hendes mand er et eller andet indefor det her foder, kan ikke huske om det ejer af et eller andet, men han er mere i hvert fald et eller andet højt indefor dette foderstof, og hun kender også virkelig meget til Aveve
I hvert fald så har Aveve en rigtig stor positiv effekt på min hest
Erfaringer med aveve foder