Blogger
13. aug 2006 Følger: 158 Følgere: 176 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.569
AV mit hovede!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg er endelig kommet igang med genoptræningen af Apollo, og selvom han har stået stille 3 mdr, så har han ikke mistet ret meget af han kondition, det betyder meget han går på fold det meste af dagen.
Han er faktis rigtig sød, og har ikke glem helt så meget som jeg havde regnet med.
Igår kom Linda så for at ride på Nightmare, så vi red dressur sammen, midt i jeg galoperede på Apollo, to fanden ved ham, og han begyndte at bukke, Linda har aldrig set en normal hest(ikke rodeo eller unghest) bukke så vildt, og jeg fik mig også en lille flyvetur.
Efter jeg var faldet af, blev Apollo ved med at bukke et stykke tid.
Linda skyndte sig hen for at kigge til mig, og jeg havde svært ved at trække vejret, så hun fik min sikkerheds vest af, og ringede il min kæreste og lillebror der var inde i huset.
Da de kom ud, kunne jeg stadig ikke side op, og min lillebror hentede bilen, så jeg kunne blive kørt til døren.
Da de begyndte at snakke til mig, kunne jeg ikke huske hvad dag det var, eller hvor jeg var henne, og jeg ville også gerne de fik fat i min mor(vil altid snakke med min mor, når jeg er kommet til skade med hestene) men mine forældre er på ferie, det er derfor jeg er hjemme ved dem, det havde jeg bare også glemt.
Jeg var også så svimmel, at jeg var sikker på jeg havde drukket.
Efter et par timer på sofaen kom jeg til mig selv igen, men jeg kan stadig ikke huske hvordan det skete!
Jeg har nu fået hjerne rystelse, er øm i nakken, og har fået en stor bule i baghovedet.
Men jeg er glad for jeg altid rider med sikkerheds udstyr, da ryggen og nakken kune have været langt værre uden vesten, og mit hovede tror jeg heller ikke havde klaret det så godt!! Min ridehjelm er flækket 3 steder.
Så skal ud og finde en ny.
dec 2006
Følger: 101 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 498 Svar: 2.791
Endnu et bevis til dem der rider uden hjelm, og at det er dumt af dem.. Bare tænk på at hvis hun ikke havde haft hjelmen på, var det hendes hoved der havde set sådan ud i stedet..
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
og synd for dig.. !
Har virkelig ondt af dig.. det må ha været en slem oplevelse..
mar 2006
Følger: 29 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 365
Blogger
Følger: 158 Følgere: 176 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.569
Jeg ved ikke lige om jeg kommer til Gjern og tager billeder, det kommer meget an på hvordan jeg har det!!
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
nov 2006
Følger: 373 Følgere: 340 Heste: 7 Emner: 245 Svar: 533
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
Blogger
Blogger
Jeg arbekder på at få billeder af den, skulle gerne have dem i aften.
Den ene af flængerne går hele vejen igennem den indre og ydre skal.
Og det er ikke en gammel hjelm, det er faktis en hjelm der kan holde til meget! Den kan holde til det samme som en military hjelm, hvilket jeg har brug for, da jeg rider jagt og terræn springning.
Så jeg blev noget chokeret over den flækkede, men det viser bare hvor meget fart man har på, selvom man rider dressur
Men jeg er MEGET imponeret over at jeg slet ikke kan mærke noget i ryggen, jeg landede trods alt lige på ryggen, så jeg er glad for min vest, som jeg kun havde på, fordi den tvinger mid til at holde ryggen ret.
AV mit hovede!!!