{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

AV mit hovede!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er endelig kommet igang med genoptræningen af Apollo, og selvom han har stået stille 3 mdr, så har han ikke mistet ret meget af han kondition, det betyder meget han går på fold det meste af dagen.
Han er faktis rigtig sød, og har ikke glem helt så meget som jeg havde regnet med.
Igår kom Linda så for at ride på Nightmare, så vi red dressur sammen, midt i jeg galoperede på Apollo, to fanden ved ham, og han begyndte at bukke, Linda har aldrig set en normal hest(ikke rodeo eller unghest) bukke så vildt, og jeg fik mig også en lille flyvetur.
Efter jeg var faldet af, blev Apollo ved med at bukke et stykke tid.
Linda skyndte sig hen for at kigge til mig, og jeg havde svært ved at trække vejret, så hun fik min sikkerheds vest af, og ringede il min kæreste og lillebror der var inde i huset.
Da de kom ud, kunne jeg stadig ikke side op, og min lillebror hentede bilen, så jeg kunne blive kørt til døren.
Da de begyndte at snakke til mig, kunne jeg ikke huske hvad dag det var, eller hvor jeg var henne, og jeg ville også gerne de fik fat i min mor(vil altid snakke med min mor, når jeg er kommet til skade med hestene) men mine forældre er på ferie, det er derfor jeg er hjemme ved dem, det havde jeg bare også glemt.
Jeg var også så svimmel, at jeg var sikker på jeg havde drukket.

Efter et par timer på sofaen kom jeg til mig selv igen, men jeg kan stadig ikke huske hvordan det skete!

Jeg har nu fået hjerne rystelse, er øm i nakken, og har fået en stor bule i baghovedet.
Men jeg er glad for jeg altid rider med sikkerheds udstyr, da ryggen og nakken kune have været langt værre uden vesten, og mit hovede tror jeg heller ikke havde klaret det så godt!! Min ridehjelm er flækket 3 steder.

Så skal ud og finde en ny.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AV mit hovede!!!
Kommentér på:
AV mit hovede!!!

Annonce