307 visninger
|
Oprettet:
SÅ LÆKKER DAG! {{forumTopicSubject}}
Øjs. I dag har bare været PERFEKT!
Først var jeg ude at ride på Sebastian, egenlig skulle jeg bare ride dressur, men han gik bare så godt, var så let, så stod de der spring fra da en af mine veninder var med hendes hest, spring på 115 cm ca, og det er rimlig lang tid siden vi har sprunget 115 cm. meen, det fristede, han fløj bare over! Min gamle dreng på 22 år, sprang uden prblemer! jamen så satte vi dem da lidt op, vi sprang 125 ;D ! OMG! hvem siger bassen er gammel ? ;D han kunne sagetns ha sprunget højere, men det turde lille mig ikke Nøøj hvor jeg dog elsker min gamle hest ;D
Hvad har i så lavet i dag ? =)
dec 2006
Følger: 356 Følgere: 343 Heste: 15 Emner: 25 Svar: 180
Men det var sku da fiint højtr hva ? Haah ! VIlle ønnske det var mig, men jeg fik min shjok her den anden dag, da min LILLE pokus sprang 1,20 i lssprng !
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.037
jeg mangler sgu lidt udf i højden, og min mor siger at bare fordi han piller en bokm og rører en del her sidste gang eer jeg ik klar, men alle har jo en dårlig dag.
men han var frisk nok for benene på dressurbanen udenfor og han plejer at være så skide doven i dressur(han er kørt død i det) så det var jo fint nok
dec 2006
Følger: 54 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 42 Svar: 609
jun 2004
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 188
SÅ LÆKKER DAG!