17. jun 2006 Følger: 126 Følgere: 118 Heste: 7 Emner: 451 Svar: 1.353
Heste STUKKET AF ??? {{forumTopicSubject}}
Jah, her i weekenden har vi 'foder-weekend' på rideskolen hvor man altser skal tage ud morgen og aften, og så lukke heste ud/ind og fodre.. Det består både af privat-ponyerne og rideskoleponyerne..
Men her i for-går's havde to piger været ude og ride på deres heste, og de red igennem vandgraven, som er inde på rideskoleponyernes fold, og så erd er sådan et led forand vandgraven som fører ud til springbanen..
Men de havde været ude og ride, og så her i går-morges lukkede vi jo bare rideskoleponyerne ud..
Så der til aften kl. 18.00 skulle vi ud og lukke dem ind, men så stod de bare spredt ud over hele rideskolens folde oppe bagved rideskoleponyernes fold..
Vi gik hurtigt op, men mens vi gik talte jeg dem.. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8... <b>8</b>... Der manglede én.. Nå, men vi skulle have de her ponyer fanget før de også rendt væk.. Da vi så havde sat dem ind og fodret dem, gik vi ud og ledte efter den sidste pony.. Vi gik i næsten 3 kvarter og ingen havde fundet den..
Så pludselig ringede min mor og sagde hun havde talt med formanden af rideskolen, og han var blevet ringet op om formiddagen, at der var nogen der havde fundet en løs fjoller-bak og de troede det var en af hans.. Det var så heldigvis den, og så var den blevet sat hjem til sin rigtige ejer..
Arg, det var bare på grund af de to toskehoveder der havde glæmt at lukke ledet nede ved vandgraven.. Ej.. var virkelig så bange for der var sket den pony noget..
<b>Men der skete jo heldigvis igenting, så pyt nu med det...</b>
Ville bare lige ud med det.. Fortælle jer, min oplevelse ;P
jun 2006
Følger: 126 Følgere: 118 Heste: 7 Emner: 451 Svar: 1.353
jan 2007
Følger: 180 Følgere: 168 Heste: 8 Emner: 218 Svar: 1.879
dec 2005
Følger: 113 Følgere: 115 Heste: 3 Emner: 253 Svar: 1.964
Heste STUKKET AF ???