Viborg: Dyrlæge og beslagsmed? {{forumTopicSubject}}
Hvad er der af gode dyrlæger og beslagsmede i Viborg området?
Søger en god dyrlæge til de "almindelige ting" og samme eller en anden, som både er uddannet kiropraktor og dyrlæge?
Det skal være en "rolig" dyrlæge, som ikke stresser igennem undersøgelsen/konsulationen, da min hest bliver meget nemt påvirket af dette
Derudover søger jeg som sagt efter gode beslagsmede, som oftest kan komme med kort varsel, og naturligvis er gode til deres arbejde Hvad er priserne for en beskæring med 2 forsko?
Spørger fordi jeg skal flytte til Viborg med min hest om et års tid, og gerne vil have fundet ud af det meste i god tid, så jeg ikke risikerer at stå akut uden nogen at ringe til
Lige nu bruger jeg Thykjær Beslagsmedie -jeg er rigtig glad for Jimmi allerede, da han er god til at fortælle hvad min hest skal have rettet op på og hvorfor, samt fortælle om den sko der bliver lagt på - ville være fantastisk med en smed i Viborg, som gør lidt det samme Min hest går med sko med riller, som skulle aflaste sener og har to optåer (bare for at fortælle lidt om hvilken slags smed jeg søger). Leder altså ikke efter en, som bare kommer og skærer noget af hoven og kyler en hvilken som helst sko på min hest, som jeg tidligere har oplevet
Er naturligvis villig til at betale lidt ekstra (så længe det stadig er fornuftigt)
mar 2010
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 7 Emner: 717 Svar: 3.863
jul 2007
Følger: 53 Følgere: 59 Heste: 14 Emner: 321 Svar: 1.019
så bruger jeg Daniel Hvam Madsen fra DM beslagsmedie, som samarbejder med johanne og også er hendes egen personlige smed. Mere kompetent og venlig smed skal man lede længe efter!!!! Han er virkelig dygtig og en rar fyr, som bruger godt med tid på ens hest og forklarer en grundigt hvad der bliver lavet, eller skal laves om. Stjerne dygtig!
jeg synes det er rigtig fedt, at have en dyrlæge og smed som kender hinanden så godt og arbejder sammen, da det virkelig gør noget for hestene og deres præstationer, at teamet omkring dem samarbejder og er enige.
mar 2010
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 7 Emner: 717 Svar: 3.863
Blogger
Følger: 98 Følgere: 710 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.846
maj 2009
Følger: 72 Følgere: 69 Heste: 8 Emner: 4 Svar: 28
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2125 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
Ved min gamle smed gav jeg 650,- for beskæring og 2 forsko..
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 257 Heste: 5 Emner: 52 Svar: 565
Jeg er nemlig så heldig at have to heste der ingen sko bruger, og kun beskæres hver 12 uge.
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2125 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
Blogger
Følger: 98 Følgere: 710 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.846
sep 2007
Følger: 44 Følgere: 420 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 946
Viborg: Dyrlæge og beslagsmed?