Daddy har dårligt hjerte :( Daddy har dårligt hjerte :(
Som nogen måske ved, så har jeg haft problemer med at min lille Daddy har haft hævede ben osv...
Han har været indlagt på Landbohøjskolen for 4 mdr siden, hvor de ikke kunne finde noget, andet en lille mislyd på hjertet, men det gav ikke nogen diagnose...
Igår havde jeg så dyrlægen til at se på ham igen - og nu er der så en rimelig tydlig mislyd på hjertet og hjertet slår for hårdt.
Jeg skulle løbe lidt med ham - men nu er Daddy meget svær at få til at løbe, så det blev til max 25-30 skridt. Det blev han unaturligt forpustet af
Så nu skal min lille stakkels pony så ind på Landbohøjskolen igen, for at få lave nye scanninger, røntgen og EKG...
Min dyrlæge er dog rimelig positiv, selvom han ikke kan sige så meget før der er lavet de prøver...
Mvh Vicky
jan 2004
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 64 Svar: 411
maj 2004
Følger: 53 Følgere: 47 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 378
Ja, det er bestemt ikk sjovt sådan noget : (
Jeg håber at han får det bedre..
Giv ham et mule-kys og et kæmpe æble fra mig..
jan 2004
Følger: 12 Følgere: 10 Heste: 7 Emner: 37 Svar: 254
Han virker heldigvis glad og tilfreds for tiden, selvom han ikke bevæger sig ret meget og har hævede ben, så han lider ikke specielt under det...
Min dyrlæge var positiv, så jeg har besluttet mig til at være optimist indtil evt. andet er bevist =)
jan 2004
Følger: 29 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 14 Svar: 34
Det er jeg virkelig ked af at høre. Troede næsten at det gik lidt fremaf. Men kan de hævede ben have noget med hjertet at gøre. Er det mon det, som skyldes hans sygdom i så lang tid nu??? Du skal have alt mulig held og lykke herfra mig og Aswad.
Venter spændt på resultater, når du har været afsted med ham igen.
Mange varme hilsner fra Britt og Aswad.
Daddy har dårligt hjerte :(