{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tika rideudstyr.
  • #1   14. aug 2016 Jep har gjort det op til flere gange smiley
    super nemt

MEN husk enten selv at tilmelde til pbs eller sørg for at betale til tiden, det er dyrt hvis man ikke betaler til tiden da de så selv trækker pengene og det koster 39kr plus gebyr for forsent betalt på 100kr

men husker man at betale til tiden er det virkelig nemt og en god måde hvis man ikke lige har pengene på en gang smiley

• #2   14. aug 2016 Hej Maria. Mange tak for dit svar smiley er det bare betaling hver gang til den 1 i mdr? Og bestemmer du selv hvor meget? smiley

• #3   14. aug 2016 Ja man skal betale hver måned mellem d. 1 og 20
    det nemmeste er self. altid at gøre det d. 1 smiley

Ja både og, man skal betale et fast beløb hver måned, f.eks. jeg betaler 75,21kr hver måned, men man kan selv bestemme om man betaler 200kr eller betaler det helt ud eller hvad man gør man skal bar betale det min. beløb

• #4   14. aug 2016 I er godt klar over, at det er dyrt at handle på den måde, ikke? Ðet smarteste er nu engang altid at spare sammen og betale tingene når man bestiller dem.

• #5   14. aug 2016 Nu har jeg et ondt spørgsmål :
    Hvor lang tid kører afbetaling over?
    Hvad er den samlede pris for udstyr + renter + gebyrer?

Min hovedregning siger mig, at udstyret er brugt op, før det er afbetalt? Kan man spare op ved at vente en måned og betale kontant?

• #6   14. aug 2016 Hvis man handler med viabill kommer der ikke renter og gebyr på . Køber man for f.eks 700 kr betaler man 700 kr tilbage meget enkelt og nemt...

• #7   14. aug 2016 Mimre
    Viabill er KUN dyrt hvis man ikke husker at betale sine afdrag..

det er rente og gebyr frit hvis bar man betaler sine afdrag melle d. 1 og 20 i hver måned..

så køber man for 1000kr så betaler man 1000kr tilbage ikke en eneste krone mere eller mindre smiley

Doktor WHO
    Mener det er over 1,5år det køre medmindre man betaler mere af nogen måneder..

Man kan max skylde for 2000kr

Og der er ingen renter eller gebyr

• #8   14. aug 2016 Bare man er på vagt over for at påføre sig ekstra faste udgifter = afdrag.

• #9   14. aug 2016 Doktor WHO
    For mig er det lettere at betale 75,21kr om måneden end at betale 2000kr på en gang og at spare op ja så skal jeg så vente 1,5år på at få det jeg gerne vil have smiley

og så længe man ikke betaler en eneste krone mere end det man køber for synes jeg det er en rigtig god måde at købe på, men kan selv bestemme hvor meget udover min. beløbet man betale og man kan betale ud når man vil smiley

• #10   14. aug 2016 Ok.
    De har nok lavet ordningen fordi det passer til nogen.

Det er så ikke helt mit temperament, men fred være med det.

• #11   15. aug 2016 Mange tak for dit svar Maria smiley

Kommentér på:
Tika rideudstyr.

Annonce