{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Højeste man opnår indenfor ridning? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har haft en snak med min kæreste her for nylig om, hvad det højeste man kam opnå for en konkurrence indenfor ridning. Her taler vi de mest gængse komkurrenceformer, dressur og spring. smiley

Jeg er så grøn indenfor konkurrenceområdet, men samtalen startede, fordi jeg snakkede om OL som noget af det højeste overhovedet (sådan generelt om alle sportsgrene).
Min kæreste siger så, at hos fodbold er OL "ingenting". smiley Men hos de mest gængse former for ridning, tror jeg, at det højeste må være OL. Er det helt forkert? smiley

Hvad er den største og mest prestigefyldte titel at have som rytter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højeste man opnår indenfor ridning?
  • #1   8. aug 2016 Samspillet mellem rytter og hest hvor ved man opnår fuld forståelse uden tvang.
    Dette kan opnåes i alle klasser og til alle stævner, det er altså noget helt andet end det du nævner, men for mig af større betydning end, hvilket stævne man er til.

• #2   8. aug 2016 Det er jeg selvfølgelig enig i. Jeg går ikke op i konkurrencer overhovedet. smiley Men jeg vil gerne vide, hvilken komkurrence der er mest prestige i at vinde. smiley

• #3   8. aug 2016 Uden at have en dyt forstand på det, så ville jeg da også skyde på OL ^_^

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #4   8. aug 2016 Det er OL.. det er der de bedste af de bedste er samlet.

fodbold er noget andet, der må landende ikke stille med deres stærkeste hold.

• #5   8. aug 2016 Jeg ville jo også sige OL var det højeste, og så troede jeg, at det også gjaldt alle andre sportsgrene, hvorimod min kæreste var lige omvendt. At OL ikke rigtig "er noget", for det er det ikke ved fodbold. smiley

Men okay - nu er vi flere, der mener OL er det største ved ridesporten, så det må da også være rigtig nok. Jeg skulle bare høre, om jeg havde sagt noget sludder smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#6   8. aug 2016 forskellen fra Ridning og fodbold ved OL, er at et fodboldhold kun må stille med en hold der er under en hvis årgang, og så må de have 2 eller 3 ældre spillere med..

hvor i ridning, der skal du udtages for at kunne starte, og de udtagelser for du kun via de store stævner, som de bedste ryttere rider smiley

men tror også at det handler om, at der er mere prestige i klub-fodbold, end landsholds-fodbold smiley

• #7   8. aug 2016 Aaah okay.. Så er der jo en mening med det, som jeg kan forholde mig til. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#8   8. aug 2016 hehe, ja. det giver faktisk god mening hvorfor mange fodbold interesserede ikke gider se OL fodbold.

• #9   8. aug 2016 Gælder det så kun for fodbold, at OL "ikke er noget" - hvorimod det hos alle andre (stort set) sportsgrene er det største af det største? smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#10   8. aug 2016 ved det faktisk ikke..
    elsker OL, og det kører i døgndrift stort set, men har ingen anelse om hvordan de andre sportsgrene foregår, og hvordan atleterne bliver udtaget smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#12   8. aug 2016 astrid: i fodbold er VM større end OL smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#14   8. aug 2016 astrid: der er OL det mest prestige fyldte smiley

• #15   8. aug 2016 Problemet i fodbold er at mange af klubberne ikke vil lade spillerne spille til OL. For klubberne betaler dyrt for at have spillerne, og de vil ikke lade dem bruge energien når de er midt i de kampe de rent faktisk kan tjene gode penge på.

Indenfor ridning er det nok OL.

• #16   8. aug 2016 I andre sportsgrene end fodbold er der mest præstise i at vinde en OLmedalje...

OL er kun hver fjerde år og derfor ikke noget man har lige så stor chance for at deltage i lige så mange gange som eks VM der afholdes hvert andet år smiley

Kommentér på:
Højeste man opnår indenfor ridning?

Annonce