{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OMG en motor O_O
  • #1   25. mar 2007 hehe, min har en enorm røv, men er squ ikk særlig god til at løbe hurtigt!

Men tilgengæld så har hun helelr aldrig prøvet at jorde med rytter på hele sit liv, så det har nok noget med det at gøre. xD

• #2   25. mar 2007 Pau'xD Total yndlings smiley xD .
    det var ogs kun 2. gang Amigo prøvede det, og 1. gang var det slet ik ordentligt ;P
    han må jo ikke lære sådan noget for tidligt x) haha...

ej det var virkelig sygt, jeg havde ingen kontrol da vi tog den sidste bakke - han ville bare op!! og da vi så kom op, stod der mennesker O_O tænkte bare NEEEJ ******** NU GÅR DET GALT!! men drejede ham i en volte om dem og fik ham stoppet - og de kiggede bare smilende som om intet var sket =) ups,,

• #3   25. mar 2007 Haha Amigo fuld fart frem ad smiley kunne godt lige forestille mig det smiley

Robbedrengen kan altså os bar sparke røv ! smiley
    Sådan så man kan se forbenene foran sig , virkelig sygt Ö Haha smiley

• #4   25. mar 2007 Haha Amigo smiley ''Vild og voldsom''
    - Var jo på tur hele vejen hjem i dag sammen med veninden, og så galopperede hen af en sti, og så lige pludselig stod der en børnefamilie med cykler og alt muligt - og så stod hende der vidst nok var mor? og pegede sådan på os, og vi troede jo, at hun skulle til at skælde os ud, men så sagde hun bare ''se heste der galopperer'' til hendes børn! hhee ups .. og det gik altså rimelig hurtigt .. hhee

Kommentér på:
OMG en motor O_O

Annonce