1.587 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hvad er min pony værd? :-) Hvad er min pony værd? :-)

Jeg vil gerne høre hvad i mener han er værd? Af ren nysgerrighed fordi han for mig jo altid vil være uvurderlig smiley
Blandings vallak fra 2005 129,5 cm i stang. Har stillet små stævner side 2009 og vandt Bornholmsmesterskabet i spring for ponyer. Så skiftede han rytter og kom først tilbage på stævnepladsen for lidt under et års tid siden og har netop placeret som nr 3 i DM i military for 3'er ponyer. Han skal også til Randers til Dainish Cup her til september. Han går S til træning og la* til stævner i spring og omkring en LB i dressur til træning. CNC70 i military smiley
Han kan rides af alle og er god som dagen er lang samtidig med at han er fuldt professionel på banerne og en turbo kanon i tærrenet. smiley

Håber i vil hjælpe mig

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er min pony værd? :-)
  • #1   26. jul 2016 tænker et sted omkring 35000,-. den har fine resultater, men tænker at højden trækker ned:)

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #2   26. jul 2016 Er den 3'er eller 2'er pony?

• #3   26. jul 2016 Han er maks målt 3'er hvilket også giver ham en fordel til stævnene smiley plus at han ville kunne måles op til 2'er

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#4   26. jul 2016 Hvis den virkelig kan rides og håndteres af alle, så kan du få rigtig mange penge for din pony.

forældre betaler glædeligt for sikre ponyer til deres børn smiley

• #5   26. jul 2016 En af mine bekendte betalte netop 35.000 for en pony af lignende kaliber til hendes datter. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#6   26. jul 2016 okay, jeg er langt over 35.000 kr. smiley

jeg tænker noget ala 50.000+

gode sikre 3'er ponyer, med udemærket resultater, max højde, og let håndterlig hænger ikke på træerne smiley

• #7   26. jul 2016 10.000-15.000

• #8   26. jul 2016 AMT, så vidt jeg ved, var det vist en 3'er pony, som havde gået DM i springning med placering(er) (?), så hun kan helt sikkert godt få mere smiley

• #9   26. jul 2016 Er den god som børnepony?
    Altså, rolig under klip, vask osv.? smiley

• #10   26. jul 2016 Jeg har kigget en del på netop denne slags ponyer, da jeg er i vildtrede om jeg skal købe en unghest og få en veninde til at ride den op og gøre den god for børnene, eller om jeg skal købe en lærehest i denne kaliber.

Med rødt pas ser jeg dem FRA 50.000,- med grønt pas ser jeg dem FRA 35-40.000,- Man kan jo sige at i denne type konkurrence burde pasfarven ikke have noget at sige, men det har den stadig hos køberen, da det nogle gange åbner for flere muligheder, for hvad man kan deltage i af andre ting. Så hvis en med rødt og en med grønt pas kan det samme og man har samme kemi så...

Hvis du går i salgstanker på et tidspunkt, så vil jeg råde dig til ikke at spørge herinde, bare prøv at se forskellen på svarene, fra 10.000 til over 50.000. Du bør måske i stedet sætte dig på samtlige sider der bliver solgt heste, og se hvad tager andre for de heste der kommer nær din, og bruge det som pejlemærke. Prisen kan jo også fra nu af gå fra 40.000 op til 75.000, eller falde til 18.000 alt efter udbud og efterspørgsel.

• #11   26. jul 2016 Han er 100% trafik og transport vandt, kan rides på tur alene, kan klippes selv med fåreklipper der larmer mere end hestetrimmer, han går direkte i søen og svømmer stille og roligt over under hubertusjagt og kan vaskes med sprøjtedysse. Siger heller ikke noget til smed, dyrlæge eller tandlæge. Han er den mest bundsikre pony jeg kender. Der samtidig elsker at nysse og kysse.

• #12   27. jul 2016 40.000 tror jeg godt du ville kunne få, han kan jo alt og han tager virkelig højde for hvilken rytter der sidder på ham! Han er virkelig en guld pony smiley
    Håber ikke du har salg i tankerne? smiley

• #13   30. jul 2016 Skal mus sælges ??

• #14   30. jul 2016 Jeg funderede kun over hvad han var værd. Ren nysgerrighed smiley

• #15   30. jul 2016 Lille mus verdens bedste pony er da 1 million værd smiley

Kommentér på:
Hvad er min pony værd? :-)

Annonce