490 visninger
|
Oprettet:
Horse charms, kvalitet? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Er der nogle af Jer der har erfaringer med kvaliteten af horse charms udstyr, tænker i sær rebgrimer?
Kan de rent faktisk bruges til træning, eller er de bare flotte på billeder?
Umiddelbart synes jeg de ser meget bløde ud, er det korrekt?
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
Jeg har en rebgrime, et par tøjler og en cordeo fra Horsecharms.eu. Rebgrimen synes jeg er det værd, men jeg er ikke til den helt stive rebgrime. Den er ikke helt vildt blød, men heller ikke stiv som nogle af dem fra Rebgrimer.dk er (som jo skal være det)...
Kvaliteten synes jeg er ok. Jeg købte mit sæt for omkring halvandet år siden, og det holder endnu. Jeg bruger da det hele endnu, men synes ikke at tøjler og cordeo er noget værd, overhovedet. De er hule indeni, det vil sige at tøjlerne bliver helt flade. Ikke som reb, hvilket jeg havde forestillet mig. Det samme er cordeoen. Sådan er rebgrimen slet ikke!
Her er vist et billede af min rebgrime og mine tøjler.
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
okt 2011
Følger: 55 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 518
Jeg har både rebgrime og tøjler derfra og det har helt klart været en positiv oplevelse! Deres reb er yderst blødt og lækkert - så det er altså ikke en stiv rebgrime du skal lede efter her
Deres tøjler er hule, derfor lette og fordi de er flade syndes jeg de er meget nemmere at holde ved. Jeg har 5 meter lange liner derfra, som jeg har brugt næsten hver dag i snart 2 år, med kun få slidspor. De er stadig super fine i farven og blødheden. Jeg elsker virkeligt blødheden i deres produkter som bla. gør at jeg ikke har haft brug for handsker når jeg bruger tøjlerne - selvom det er reb
jan 2012
Følger: 114 Følgere: 118 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 164
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.211
HorseBeads er ikke lige så "berømt" som HorseCharms, men jeg vil anbefale dog at kigge begge steder (y) De har nemlig et lidt forskelligt sortiment
jan 2012
Følger: 114 Følgere: 118 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 164
Horse charms, kvalitet?