560 visninger
|
Oprettet:
Når Relax animo gel fra blue hors ikke virker??? {{forumTopicSubject}}
Nogen der kender et bedre produkt til en daglig super sød pony der tænder lidt for meget op i træning/stævner. Ponyen er tjekket i H og R af dyrlæger og fejler intet fysisk. Så vi skal finde noget der får ærten til at stoppe med at trille Den er pt på magnesium fra Blue hors daglig .
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.874
Når en ellers sød hest går helt agurk til stævner, så er det høst sandsynligt fordi rytteren er anspændt og nervøs. Hesten har jo ingen ambitioner - den ved ikke hvordan den står i forhold til modstanderne
Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.930
Ligeså meget for hesten, som rytteren, undervisning og mere undervisning
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.262
Men det er ikke altid nemt at komme igennem til en pony der har mistet fokus.
Jeg har med fordel brugt et produkt der hedder Anxikalm, det har virket på min meget vågne ung hest.
Men hvad får ponyen at spise? Er der meget stivelse i det foder den får? Så kan der med fordel sættes ind der, så der fodres med så lidt stivelse som muligt
feb 2010
Følger: 32 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 315
jan 2010
Følger: 80 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 681
Der findes dog ingen mirakel kur til det, men syntes at de tager toppen
Jeg har i hvert fald haft bedre effekt fra dem end det fra Blue hors
okt 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 378
Du kan også med fordel give den 15 dråber morgen + aften dagen før og på selve dagen af Rescue Remedy (nødhjælpsdråber) fra Bach. Kan købes ved Matas. Det har ikke en sløvende effekt, men det gør, at hesten tænker positivt og lærer af oplevelsen, så det er knap så farligt næste gang. Det optages bedst, hvis det gives på et stykke æble (via slimhinderne i munden, så gives på noget fugtigt).
Så det kan trænes væk med en kombination af disse 2 tilskud... Men du skal afsted nogle gange uden stævne. Og vigtigst af alt, så må du ikke selv stresse over det. Snup du også lige 4 dråber Rescue Remedy på tungen et par gange, så du også får et andet syn på det at komme i byen
God fornøjelse!
nov 2011
Følger: 55 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 12
jan 2010
Følger: 80 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 681
Når Relax animo gel fra blue hors ikke virker???