Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe pensioneret hest?
  • #1   29. jun 2016 Skal den være pensioneret? Hvorfor ikke bare købe en erfaren springhest som har "redet sine år" ud?

• #3   29. jun 2016 Ikke for mig nej smiley

• #4   29. jun 2016 En hest som har redet sine store år ud er en 14-15+ hest som kan bruges som lærer hest af andre som skal begynde til lidt større stævner.

En persioneret hest er for mig en 18-20+ år hest som er færdig med sine konkurrenceår der bare skal bruges til hygge spring/springtræning smiley

• #5   29. jun 2016 Mason Fall, jeg mener nu også det er det samme, men det er en 14-16 årig hest, som kan bruges som lærehest:)

• #6   29. jun 2016 Men det er det ikke for mig smiley

Men de findes mange steder her på HG, ridehesten, nethesten osv osv smiley

• #7   29. jun 2016 Jeg fandt min pensionist på HN. Han var 16 år da jeg købte ham. Han er 23 år i dag. Vi har hygget med lidt baneridning og spring i det små, men primært skovture. De sidste par år har det udelukkende været skovture.

Jeg vidste intet om stamtavler på springheste den gang, men efter at flere havde kigget måbende på hans afstamning begyndte jeg at interesse mig for det og jeg har åbenbart fået mig noget af en springstjerne............og jeg skulle bare have en hygge hest smiley

• #8   29. jun 2016 Jeg synes måske det er lidt voldsomt at kalde en 14-16 årig hest for pensioneret? smiley Eller er det bare mig?

Men tænker da bare at du skal kigge lidt rundt omkring. Jeg har flere gange set ældre stævneheste og -ponyer, fx herinde eller på HN, der videresælges som læreheste. :o)

• #9   29. jun 2016 Nu mener jeg også en hest som er blevet pensioneret fra de helt høje klasser, og stadigvæk kan gå noget LB/LA og fungere som lærehest smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #10   30. jun 2016 Du skal ikke søger efter pensionerede heste, for de bliver ikke redet mere, men nok nærmere 15 år+, som har gået nogle gode M klasser med gode resultater, og som er godt redet smiley

de heste koster kassen, netop fordi at de ofte er ideelle til læring og aktraktive smiley

men ridehesten.com, everhorse.dk , heste-nettet.dk er gode bud smiley

• #11   30. jun 2016 Tak, jeg ser hvad jeg kan finde smiley

Kommentér på:
Købe pensioneret hest?

Annonce