{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.717 visninger | Oprettet:

Udlejning af fold. Hvad skal det koste? {{forumTopicSubject}}

Jeg har for nyligt købt en ejendom med foldareal.
Hvad kan jeg forlange for det pr. måned.

Der er ca. 6800m2 fold og 500m2 fold/ridebane.

Vi har snakket om også at udleje stalden, hvis vi mener at det er det værd. Halm og wrap er tilgængeligt i hhv. 10kg halm og 40kg wrap.

Hvad kan vi tage for det pr. hest?

Det ligger lige udenfor Dannemare på vest Lolland.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlejning af fold. Hvad skal det koste?
  • #1   22. jun 2016

profilbillede
  • #2   22. jun 2016 Forholdsvis store bokse

profilbillede
  • #3   22. jun 2016 Der er græs til 1,5 hest at leve på, hvis du vil have en guldgruppe for det tror jeg du bliver skuffet.
    Jeg giver 4000,- om året for 70.000 m2 med stald, vand og strøm og grunden til at jeg betaler er at jeg ikke vil køre bare 5 km længere.

Hvis du ikke selv vil bruge det så kan du måske få 200 pr mdr, mere vil jeg ikke gi og så gider jeg heller ikke det med at betale hver mdr, for det er bøvlet, en gang om året, så er der styr på det et år frem.

• #4   22. jun 2016 Det vil nok være lettest for dig at leje ud med stalden i hvertfald.. Der er ikke græs til døgnfold sådan super længe.. Men er det med stalden, så er det jo et fint alternativ til dem som gerne vil have "egen" stald, uden at have muligheden for det..

pris tør jeg ikke gætte på smiley

• #5   22. jun 2016 Det er ikke meget jord der er til og stalden ser ikke ud til at leve op til lovkravene for højde til loft, boks størrelse og vindues størrelse.
    Du skal have med i dine overvejelser at folden skal ligges om (pløjes op og nyt græs såes) hvert 4. til 5. år.

Ved selvpas - dvs. at hesteejerne selv sørge for ALT - ud og indlukning, mugning, fodring osv. kan du tage 8-900 kr pr. boks. Hvis I vil tilbyde at f.eks. fodre om morgen og lukke hestene ud kan I tage lidt mere. Givet at hesteejerne selv indkøber foder og sætter frem.

• #6   22. jun 2016 Jeg giver 3000kr om året for 55000m2

• #7   22. jun 2016 jeg tror du vil tjene mere på at have får på det stykke, og så leje fårerne ud til naturpleje, og trække eu-støtte på det.
    jeg kan som sammenligning fortælle at jeg i nordsjælland gav 1200 kr om måneden, for en stald med 6 bokse, ridebane, og 6 ha jord til, en ha er 10.000 kvm, så du har lidt over en halv ha, eller hvad der svare til en tønde land, det tror jeg desværre ikke man kan tjene så voldsomt meget på

Kommentér på:
Udlejning af fold. Hvad skal det koste?

Annonce