Skal det være sådan? {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Skal det virkelig være sådan at man ikke kan ligge et billede op på fx. Ponyens galleri, med en selv på uden at skulle kigge på om man nu ser "normal" ud, og hvis ikke, bliver billedet valgt fra... Jeg har en ansigts lammelse som jeg nu har haft i lidt over 2 1/5 år. Som gør at jeg ser lidt "skæv" ud når jeg smiler det gør at vær gang jeg fx. Skal have taget billeder med min pony, sidder jeg og tænker
"åh, nej bare jeg ikke ser alt for skæv ud" "bare man nu ikke kan se det"
"jeg må bare lade vær med at smile så"
og HVORFOR skal det dog være sådan?? Jeg ved der er mange der har et eller andet de altid selv ligger mærke til ser "anderledes" ud på billeder "i deres egne øjne"
Jeg har tit tænkt på at det fx. Kunne være sjovt at lave nogle videoer med mig og pony osv. Har så prøvet at filme noget, og lige så snart jeg så selv skulle se det for at redigere det blev det aldrig til noget, da jeg syntes jeg så "mærkelig" ud på videoen.. 8) hvad er jeres mening om "anderledes"? Og har i selv haft noget som i bare syntes var irriterende, og hvad har i så gjordt?
Hilsen Oline.
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
Men det bedste man kan gøre er bare at lægge det ud alligevel, for du har det sikkert som om - "der er ingen andre der ser sådan ud, alle er bare så pæne på deres billeder", men det tænker de ANDRE jo helt sikkert også, hvis ikke der er nogen, der tør at lægge mindre perfekte billeder ud; og så bliver det bare en ond cirkel hvor man ikke tør fordi de andre ikke gør, og de andre tør ikke fordi der heller ikke er andre der gør....
maj 2016
Følger: 49 Følgere: 5 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 34
jul 2011
Følger: 73 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 21 Svar: 182
nov 2009
Følger: 87 Følgere: 99 Heste: 9 Emner: 225 Svar: 5.305
Jeg har kigget dine billeder igennem i fotoalbum og på din ponys profil, og ikke på ét eneste billede, kan jeg se noget "unormalt"
Jeg ser en rigtig flot pige, som er rigtig glad for sin pony, og sagtens kan smile på billederne, uden at behøve at tænke over, om det ser "rigtigt" ud
okt 2009
Følger: 8 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 150
Skal det være sådan?