{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

heste / projekt uge hjælp {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen. mig og min gruppe har projekt uge og vi har et spørgsmål som vi ikke helt ved hvordan vi skal svare på smiley

spørgsmålet hedder: hvor har folk sine heste mest, på landet eller ved byen?

der skal også være begrundelse til det smiley

håber i vil hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  heste / projekt uge hjælp
  • #2   1. jun 2016 Men altså jeg kender ikke særlig mange steder hvor der er hest opstaldet i byen? Det kræver jo en vis landlighed. Både af hensyn til pladsen og af hensyn til godkendelser der skal hentes ved kommunen.

Jeg har boet i Århus og bor nu i Aalborg og jeg har altid haft hest stående på landet, udenfor byskiltene, da jeg ikke kan finde et sted der lever op til mine krav i byen. Kender få stedet i Aalborg hvor man kan have hest i byen. men ellers kender jeg ingen steder i Århus hvor det kan lade sig gøre?

• #3   1. jun 2016 Jeg tror I må ud og finde nogle statistikker på hvor mange landegendomme der er omkring landområder og tætbebyggede områder. For tror næppe at "flest" har heste ved byen, det kan man ikke bare antage, da det kommer an på hvem man spørg. Samt hvad der menes med by?
    Snakker vi store byer som KBH, Aarhus, Odense, eller snakker vi også "små byer" som Frederikssund, Søborg, Osted osv....

• #4   1. jun 2016 Det kommer jo an på om i definerer det som, hvis man har hest hvor man bor.
    For da jeg boede i Aalborg, ville jeg sige jeg havde hest i byen, selvom han stod udenfor byskiltet.
    Men nu har vi hest på landet, fordi vi også bor der. smiley

• #5   2. jun 2016 På landet
    smiley

Kommentér på:
heste / projekt uge hjælp

Annonce