{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

HJÆÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej Heste mennesker, vi har galla i morgen og har fundet nogle nomineringer som der skal siges højt, men tænkte på om i ikke kunne hjælpe med at roaste dem der havde vundet, fordi jeg har lidt svært ved at komme op med nogle gode roasts

her er nomineringerne:
røv, se mig hør mig, par, par dere ikke fandt sammen, plasticperker, klip hår, lærer, babe, gentleman, lækreste dreng, matas, storheds, troede ville blive nomineret, bundskraber, overscoring, kols før 23, skorsten

tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆÆLP
  • #1   25. maj 2016 Jeg vil i hvert fald rigtig gerne hjælpe dig med at lære begrebet "sigende overskrift" som du tydeligvis ikke kender..

• #2   25. maj 2016 Husk en sigende overskrift.

Og når det så er sagt, hvor er det dog bare en øv ting! Hvorfor er det nødvendigt at have de negative nomineringer, og hvorfor er det nødvendigt at skulle riste folk? Nok kan folk grine af det, men vedkommende der modtager den slags, har det ikke nødvendigvis sjovt med det. Jeg forstår ikke hvorfor man skal have sjov på andre bekostning. Det synes jeg er dårlig stil!

• #3   25. maj 2016 Er det her en joke...

Jeg er helt sikker på at var det dig der havde fået en modbydelig nominering udelukkende for at blive "roasted", så var det ikke længere så sjovt. Og så kan man sige "jamen jeg ville bare syntes det var skægt", men det er helt afhængig af personen hvad man finder sjovt og IKKE finder sjovt, fx. at blive kaldt "se mig hør mig" eller "bundskraber".

Tænk på hvad der ville såre dig at blive nomineret til. Noget, hvor andre griner af dig mens du egentlig ikke synes det er skidefedt. Så har du "nogle gode roasts" smiley Men tænk også lige over, hvordan dem der modtager det føler.. nogle synes det er sjovt, andre gør ikke.

Der er altså nogle nomineringer iblandt som er direkte ondskabsfulde over for andre. Mand jer op og lad være med at tro at drilleri og nedladenhed er sejt.

Synes du det ville være sjovt at alle kiggede på dig og syntes det var hylemorsomt at du er årgangens absolutte bundskraber??? smiley

• #4   25. maj 2016 Du vil helt sikkert blive husket som årets dumme kælling for dem du nominerer som bundskrabere, plastikperker og røv. Måske kan ikke alle tåle spøgen og har lyst til at give dig en lussing bagefter. Jeg håber du ikke ødelægger forholdet fuldstændigt til dine klassekammerater med sådanne nomineringer - de giver nemlig et øv-billede af dig. Galla skal være en god aften for alle. Jeg anbefaler at finde nogle sjove og søde nomineringer som årets smølf, årets dirch passer, årets Peter plys, årets superman, årets Harry Potter osv. De er harmløse, søde og sjove.

• #5   25. maj 2016 Guys jeg tror det er en troll for personen er oprettet for 2 timer siden og er en mand på 28 efter hans profil ..

Jeg håber i hvert fald ikke det er seriøst

• #6   25. maj 2016 Nej tænker også at det måske er en troll i kølvandet på alle de her andre nomineringstråde

Kommentér på:
HJÆÆLP

Annonce