660 visninger
|
Oprettet:
HJÆÆLP {{forumTopicSubject}}
Hej Heste mennesker, vi har galla i morgen og har fundet nogle nomineringer som der skal siges højt, men tænkte på om i ikke kunne hjælpe med at roaste dem der havde vundet, fordi jeg har lidt svært ved at komme op med nogle gode roasts
her er nomineringerne:
røv, se mig hør mig, par, par dere ikke fandt sammen, plasticperker, klip hår, lærer, babe, gentleman, lækreste dreng, matas, storheds, troede ville blive nomineret, bundskraber, overscoring, kols før 23, skorsten
tak på forhånd
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.338
okt 2009
Følger: 20 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 1.267
Og når det så er sagt, hvor er det dog bare en øv ting! Hvorfor er det nødvendigt at have de negative nomineringer, og hvorfor er det nødvendigt at skulle riste folk? Nok kan folk grine af det, men vedkommende der modtager den slags, har det ikke nødvendigvis sjovt med det. Jeg forstår ikke hvorfor man skal have sjov på andre bekostning. Det synes jeg er dårlig stil!
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
Jeg er helt sikker på at var det dig der havde fået en modbydelig nominering udelukkende for at blive "roasted", så var det ikke længere så sjovt. Og så kan man sige "jamen jeg ville bare syntes det var skægt", men det er helt afhængig af personen hvad man finder sjovt og IKKE finder sjovt, fx. at blive kaldt "se mig hør mig" eller "bundskraber".
Tænk på hvad der ville såre dig at blive nomineret til. Noget, hvor andre griner af dig mens du egentlig ikke synes det er skidefedt. Så har du "nogle gode roasts" Men tænk også lige over, hvordan dem der modtager det føler.. nogle synes det er sjovt, andre gør ikke.
Der er altså nogle nomineringer iblandt som er direkte ondskabsfulde over for andre. Mand jer op og lad være med at tro at drilleri og nedladenhed er sejt.
Synes du det ville være sjovt at alle kiggede på dig og syntes det var hylemorsomt at du er årgangens absolutte bundskraber???
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 201
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 70 Svar: 1.380
Jeg håber i hvert fald ikke det er seriøst
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
HJÆÆLP