{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

sælge? ikke sælge? {{forumTopicSubject}}

Stort dilemma!!!! Skal jeg sælge min søde lille pruh? Han r joh sød (som i kan se) men han er ved at blive en ældre herre (selvom d ikke mærkes!)... Og jeg vil gerne have en yngre pony med mere kapacitet! Nogle gode råd? Måske endda nogle købere eller sælgere? hehe smiley

mvh. Mette... =)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sælge? ikke sælge?
  • #1   3. okt 2004 Nåååhhh... jeg må i seng nu! Men skriv endelig! jeg tjekker imorn! Knus Mette... =)

• #2   4. okt 2004 Først skal du tænke på hvor mange år du har tilbage som ponyrytter. Og så skal du tænke på hvor meget du tror du vokser endnu. Hvorfor? Det er surt at købe en pony, for så inden for en kort tid at enten være for gamel til at starte pny, ell. du er blevet for langbenet.

Så pony ell. hest??

En anden ting du kan gøre (ud over at sælge) er at prøve at få en pony til rådighed. Du kan måske finde en pony-avler, der gerne vil have en pony-rytter til at ride sine ponyer for sig til stævner m.m.

Og hvis du er blevet distrekts-mester, så burde du have nogle gode muligheder. Det gode ved dette er at du og dine forældre ikke skal betale en bunke penge for en ny pony, men minuset er hvis ejeren vil sælge ponyen. Og hvis du bliver for stor ell. for gamel, så skal du ikke til at sælge igen.

Det er ikke nemt at sælge en kammerat, men nogle gange må man se på hvad man vil... Held og lykke med det.

Kommentér på:
sælge? ikke sælge?

Annonce