{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Ny hest - gammel hests reaktion {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

I fredags kom der en ny hest (Frigga) på folden hos min hest, Mini. De stod kun to heste dernede inden da, nu er der jo så tre.

Vi regnede med, da Frigga skulle komme, at Mini ville være lidt tilbageholden, og førerhesten, Joy, ville adskille de to fra hinanden. Men allerede da Frigga kom ud af traileren, løb Mini hen mod hende og kaldte efter hende. D hun kom ind på folden, jagtede Mini hende og skabte sig virkelig meget. Sparkede og skreg op for ingenting.

Efter kort tid begyndte hun at klæbe sig på Frigga, uanset hvor hun var og gik. Det gør hun stadig.

I dag, da jeg kom ned til Mini, stod hun og stirrede intenst mod stalden. Valgte at filme, da Frigga kom ud, og Mini gik helt amok over at Frigga skulle på tur. Også selvom hun stod med Joy...

Jeg forstår det ikke.. Hun reagerer på Frigga som når hun står alene på folden? Det gør hun bare ikke...
Frigga kom i lørdags, og Frigga kender ikke Mini fra tidligere. De har kun mødt hinanden kort og gået på fold op ad hinanden i cirka 3 måneder, men aldrig hilst uden hegn imellem..

Hvorfor mon Mini reagerer så kraftigt og mystisk?
For at se flere billeder af Minis "klistren" op ad Frigga kig i mit fotoalbum! smiley Lægger videoen fra i dag op i første kommentar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hest - gammel hests reaktion
Kommentér på:
Ny hest - gammel hests reaktion

Annonce