{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Foder efter end ridt {{forumTopicSubject}}

Hej der ude. smiley

Vil lige høre hvad i fodre med og hvorfor, efter endt ridt her om sommeren, hvis jeres heste går på græs?
Det er bare ren nysgerrighed, selv får min egen det foder han altid får eller mash/beetfor hvilket han elsker, og så ved jeg han har fået en go portion væske indenbords smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder efter end ridt
  • #1   11. maj 2016 Min hest får ikke mad efter jeg har redet. Hun får foder morgen og aften, afhænger på ingen måde af ridning smiley

• #2   11. maj 2016 Okay, min er på sommergræs og går ude hele døgnet, så der er ikke morgen og aften foder smiley

• #3   11. maj 2016 Min går også på græs, og jeg fodre med Hövelers Terabb-S, Borgaardens Mash og Fiberpiller fra Hercules smiley

Hun er nemlig for tynd, stadig, så hun får en lille smule foder inden ridning før jeg strigler og sadler, og så resten inden hun skal ud. Mash er kun til at supplere Fiberpillerne da de fylder meget når de er op-blødte, og hun har tildens til at blive kræsen hvis der er for store mængder der smager af det samme smiley

• #4   11. maj 2016 Jeg giver en håndfuld lucerne, en halv øse trotting cubes, en halv øse condition mix og en skefuld biotin - og alt efter hvor meget han har svedt, så får han en skefuld elektrolytter i maden. Det virker rigtig godt, da han jo heller ikke får morgen og aftensmad, når døgnfoldsperioden begynder, og han er heldigvis god til at holde huld smiley

Kommentér på:
Foder efter end ridt

Annonce