788 visninger
|
Oprettet:
Analyseret wraphø/hø {{forumTopicSubject}}
Er det kun mig der syntes det er umuligt at finde nogen der laver analyse på deres wraphø/hø? Nu har jeg kontaktet 8, men nej ingen af dem laver det. Er jeg den eneste der skal bruge analyseret ting? Der var en der skrev, jeg laver kun kvalitets hø, så det er ikke nødvendigt. Ja, men kvalitets hø kan også være for godt for nogle heste, der er meget nøjsomme. Nogen der kender nogen i det Sønderjydske der har lavet analyse, der så også sælger af det?
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.151
okt 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 45
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.151
Vi får slet ikkeanalyseret, men kigger på hestene og tilpasser derefter.
HVIS altså hesten er sund og rask behøver fodring ikke være raketvidenskab
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 116 Svar: 1.420
Dem der har forhandlingen af Havens sælger hø med analyse i Kolding. Desværre er kvaliteten alt for god, så så hjælper det jo ikke så meget.
Det er ret fortvivlende, for selvom man gerne selv vil lave analysen, så er det svært at få en aftale om at få leveret fra samme parti/mark, og så skal der pludselig tages analyse hver gang man får nyt.
Tina hvis man har en hest med EMS el. bare af trivelig race som er disponeret for det så er det simpelthen for stort et sats bare at købe hø og håbe det går. Uden analyse er det umuligt at sige hvor meget sukker det indeholder.
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.452
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 Heste: 8 Emner: 4 Svar: 186
Analyseret wraphø/hø