{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.423 visninger | Oprettet:

Hundetegn i grimen? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved rigtig mange har grime på deres hest i tilfælde af den skulle rende ud.

Her tænker jeg så lidt. Hvor mange af jer har så hundetegn i hestens grime med telefonnummer så i kan kontaktes hvis nogle skulle ske at finde jeres hest? smiley

Min pony går ikke med grime. Men når vi er ude har jeg i hendes foldgrime sat hestens navn og mit telefonnummer i grimen.

Nu har jeg så skiftet grime til en lædergrime når vi er ude. Så den skulle jo have et lidt flottere hundetegn end de der platik nogen der sidder i foldgrimen.

Så fik en rigtigt hundetegn Igår som selvfølgelig er orange så det passer til vores farve. Og så med navn på den ene side og nummer på den anden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundetegn i grimen?
  • #1   16. apr 2016 Jeg har et i sadlen smiley

• #4   16. apr 2016 Jeg villle godt, men jeg gider ikke gå og rykke det fra den ene grime til den anden. Og det er også for dyrt at købe et hundetegn til hver af grimerne x3

• #5   16. apr 2016 Hippie:
    Du kan købe 8 stk. til 20 kr. hvis det er de billige plastiknogle smiley

• #6   16. apr 2016 Hvor pokker køber man det henne Bette? smiley

• #7   16. apr 2016 Jeg har ét i Hopes grime. Det er med mit navn på, adresse. Tror også mit mobilnr. er på. smiley
    Planen er at jeg skal have lavet en til hendes sadel også, og måske til hovedtøjet. Men det bliver først når vi får en selskabshest også, for så laver jeg dem samtidig, for den skal selvfølgelig også have.

Hope har gået med sin i et halvt år, og der har ikke været nogle problemer, selvom hun ruller rigtig meget rundt osv, og den har sat der siden jeg satte den i, første gang! smiley

Den hun har, er en plastik en, men jeg regner med at de nye skal være noget finere. smiley

profilbillede
  • #8   16. apr 2016 Begge mine har et alm rundt hundetegn i deres grime med mit nr og mine forældres numre.
    Jeg har ikke indtryk af at det generer dem på nogen måde. I boksen får de grimerne af smiley

• #9   16. apr 2016 Hippie:
    Hobbyforretninger, tiger (har dem f og til) på markeder osv smiley
    Så sidder der et lille stykke papir indeni du selv kan hive ud og skrive på og proppe ond igen smiley

• #10   16. apr 2016 Hippie:
    Sådan så dem ud jeg havde i Bettes foldgrime smiley
    Der var 8 i en pakke til 20 kr smiley

profilbillede
  • #12   16. apr 2016 Carpe:
    De kan jo intet brygge sammen uden ejercertifikat. Men hest er ret hurtig at finde på nettet og nem at kende. Så ved de meget mere om hende end hendes navn smiley
    Samt der allerede står skrevet navn på næsebåndet af hendes grime smiley

Og adresse kan jeg ikke bruge til noget da hun så ofte skifter adresse smiley

Så er der telefonnummer tilbage og syntes det var synd med en blank side. Derfor står der hendes fulde navn på tegnet. (næsebåndet står der kun kælenavn "Bette" på ) smiley

Men den med at de så kan brygge en historie sammen holder ikke helt. smiley
    Og lad os sige hesten bliver stjålet og den så er nemmere at sælge hvis man kan digte det er ens egen udfra et navnestilt så vil jeg da kun være glad hvis de beholder hendes navn. For så bliver hun da nemmere at finde igen smiley
    Men uden ejercertifikat og pas så kommer de ikke langt med den historie smiley

• #13   16. apr 2016 Man kan jo få pladen, der bliver syet på grimen, så er der ikke noget der hænger og dingler. smiley
    Desuden ville jeg aldrig lukke min hest på fold uden grime, politiet må skyde heste uden grime, da de ses som vilde, hvis de er til fare for andre. Det må de ikke med "tam heste", altså dem med grime.
    Så løber hesten ud, og løber mellem biler osv. og er til fare for andre, så er et hundetegn på en stævnegrime i ét fedt.

• #14   16. apr 2016 Møffe:
    Det er ukorrekt det med politiet.
    De må ikke skyde et dyr uden grund. Finder de grunden tilstrækkelig farlig til at skyde så må de gøre det. Grime eller ej smiley

• #15   16. apr 2016 Og hundetegnet er til hvis nogle fanger hesten. Så i stedet for at stå midt i ingenting med en løs hest. Så kunne det være rart at kunne få fat på ejer som ofte nok ikke er langt væk.

Eller som jeg lidt bruger den til. Hvis min hest på et fremmede sted pludselig virker syg eller på anden måde har behov for sin ejer. Så kan man lynhurtigt få fat på mig smiley

• #16   16. apr 2016 Møffe
    Mine har det også på folden smiley
    Jeg har prøvet at der kom to små ponyer løbende som vi fangede og vi anede ikke hvem der ejede dem. Vi ringede rundt til alle vi kunne komme i tanke om måske kunne kende dem men uden held og vi var nød ti at ringe til politiet. Bagefter kørte vi ud og bankede på dørene alke de steder i nærheden vi kunne se der var heste.
    Der havde det været fedt med et tlf nr i stedet for vi brugte flere timer på det og de var løbet ret langt væk hjemmefra smiley

• #18   16. apr 2016 Min skal både have i grimen og begge hendes sadler når hun kommer hjem
    smiley

• #19   16. apr 2016 Har hundetegn på min. Den går i løsdrift. Har haft to heste sidste sommer der stod på min mark og vi anede ik hvor de kom fra? De havde været her hele natten men vi fandt ejerne næste dag over facebook. De kom fra den nærliggende by 5 km herfra.
    Så det er en go ide med hundetegn!

• #20   16. apr 2016 Har godt nok ikke et i grimen, men har et i mit fortøj i tilfælde af at jeg skulle ryge af mens jeg er på tur og kræet aå skrider sin vej.

• #21   16. apr 2016 Der er hundetegn på Mon Amours grime, saddel og trense, og jeg har ikke lagt mærke til at det irritere ham!

• #22   16. apr 2016 Bettemus, jeg må indrømme, jeg aner intet om det, jeg har hørt det for længe siden, og har holdt ved det. Så det er muligt, det er forkert smiley
    Men jeg ville nu også helst have en grime at tage ved, hvis der stod løse heste på mine folde smiley

• #23   16. apr 2016 Møffe:
    Selvfølgelig ville det være at fortrække med en grime. Det gjorde jeg da også hvis min brød ud fra tid til anden. Mrn nu har jeg haft hende i snart 7 år. Og i den tid har hun endnu ikke bevæget sig uden for folden uden tilladelse smiley
    Så syntes det er synd hvis hun skulle gå med grime på 24/7 smiley

Til gengæld har hun det altid når vi er ude. Da sandsynligheden for at hun smutter ud her er langt større smiley

• #25   17. apr 2016 Fylla: Jeg er da heller ikke faldet af i mange år. Men det skulle lige passe at en eller anden dag at hesten får vippet mig af, eller at den falder og jeg af den grund ligger på jorden smiley Så er jeg meget glad for at min hest har et tegn på sit fortøj.

Kommentér på:
Hundetegn i grimen?

Annonce