Hundetegn i grimen? {{forumTopicSubject}}
Jeg ved rigtig mange har grime på deres hest i tilfælde af den skulle rende ud.
Her tænker jeg så lidt. Hvor mange af jer har så hundetegn i hestens grime med telefonnummer så i kan kontaktes hvis nogle skulle ske at finde jeres hest?
Min pony går ikke med grime. Men når vi er ude har jeg i hendes foldgrime sat hestens navn og mit telefonnummer i grimen.
Nu har jeg så skiftet grime til en lædergrime når vi er ude. Så den skulle jo have et lidt flottere hundetegn end de der platik nogen der sidder i foldgrimen.
Så fik en rigtigt hundetegn Igår som selvfølgelig er orange så det passer til vores farve. Og så med navn på den ene side og nummer på den anden
jan 2011
Følger: 35 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 198
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
jul 2015
Følger: 10 Følgere: 123 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 1.753
Du kan købe 8 stk. til 20 kr. hvis det er de billige plastiknogle
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 260 Heste: 5 Emner: 52 Svar: 565
Planen er at jeg skal have lavet en til hendes sadel også, og måske til hovedtøjet. Men det bliver først når vi får en selskabshest også, for så laver jeg dem samtidig, for den skal selvfølgelig også have.
Hope har gået med sin i et halvt år, og der har ikke været nogle problemer, selvom hun ruller rigtig meget rundt osv, og den har sat der siden jeg satte den i, første gang!
Den hun har, er en plastik en, men jeg regner med at de nye skal være noget finere.
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 307 Svar: 3.674
Jeg har ikke indtryk af at det generer dem på nogen måde. I boksen får de grimerne af
jul 2015
Hobbyforretninger, tiger (har dem f og til) på markeder osv
Så sidder der et lille stykke papir indeni du selv kan hive ud og skrive på og proppe ond igen
jul 2015
Sådan så dem ud jeg havde i Bettes foldgrime
Der var 8 i en pakke til 20 kr
jul 2015
De kan jo intet brygge sammen uden ejercertifikat. Men hest er ret hurtig at finde på nettet og nem at kende. Så ved de meget mere om hende end hendes navn
Samt der allerede står skrevet navn på næsebåndet af hendes grime
Og adresse kan jeg ikke bruge til noget da hun så ofte skifter adresse
Så er der telefonnummer tilbage og syntes det var synd med en blank side. Derfor står der hendes fulde navn på tegnet. (næsebåndet står der kun kælenavn "Bette" på )
Men den med at de så kan brygge en historie sammen holder ikke helt.
Og lad os sige hesten bliver stjålet og den så er nemmere at sælge hvis man kan digte det er ens egen udfra et navnestilt så vil jeg da kun være glad hvis de beholder hendes navn. For så bliver hun da nemmere at finde igen
Men uden ejercertifikat og pas så kommer de ikke langt med den historie
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 55 Svar: 1.160
Desuden ville jeg aldrig lukke min hest på fold uden grime, politiet må skyde heste uden grime, da de ses som vilde, hvis de er til fare for andre. Det må de ikke med "tam heste", altså dem med grime.
Så løber hesten ud, og løber mellem biler osv. og er til fare for andre, så er et hundetegn på en stævnegrime i ét fedt.
jul 2015
Det er ukorrekt det med politiet.
De må ikke skyde et dyr uden grund. Finder de grunden tilstrækkelig farlig til at skyde så må de gøre det. Grime eller ej
jul 2015
Eller som jeg lidt bruger den til. Hvis min hest på et fremmede sted pludselig virker syg eller på anden måde har behov for sin ejer. Så kan man lynhurtigt få fat på mig
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 307 Svar: 3.674
Mine har det også på folden
Jeg har prøvet at der kom to små ponyer løbende som vi fangede og vi anede ikke hvem der ejede dem. Vi ringede rundt til alle vi kunne komme i tanke om måske kunne kende dem men uden held og vi var nød ti at ringe til politiet. Bagefter kørte vi ud og bankede på dørene alke de steder i nærheden vi kunne se der var heste.
Der havde det været fedt med et tlf nr i stedet for vi brugte flere timer på det og de var løbet ret langt væk hjemmefra
apr 2014
Følger: 4 Følgere: 215 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 486
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 4 Svar: 16
Så det er en go ide med hundetegn!
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.684
maj 2015
Følger: 62 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 16
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 55 Svar: 1.160
Men jeg ville nu også helst have en grime at tage ved, hvis der stod løse heste på mine folde
jul 2015
Selvfølgelig ville det være at fortrække med en grime. Det gjorde jeg da også hvis min brød ud fra tid til anden. Mrn nu har jeg haft hende i snart 7 år. Og i den tid har hun endnu ikke bevæget sig uden for folden uden tilladelse
Så syntes det er synd hvis hun skulle gå med grime på 24/7
Til gengæld har hun det altid når vi er ude. Da sandsynligheden for at hun smutter ud her er langt større
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.684
Hundetegn i grimen?