{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

Sidepull {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Er der nogen herinde, der har erfaring med denne type sidepull:
http://www.skovtursrytteren.dk/Elements/DisplayImage.aspx?PageID=321048&ImageUrl=%2fsites%2fKE6EEEEE%2fimg%2fcenter%2f8ddff04e-54b2-4768-89f9-971bb3c124f99569801-VB_01.jpg

Eller

http://www.skovtursrytteren.dk/Elements/DisplayImage.aspx?PageID=321048&ImageUrl=%2fsites%2fKE6EEEEE%2fimg%2fcenter%2f02cd4b88-fd8f-4ee4-8452-03fa42db98db81385_0.jpg

Jeg har længe ledt efter en sidepull, der ligner en alm trense, men de to er ret billige (fra 400-725 kr), så er de noget værd?

Skriv også gerne jeres tanker om de to sidepulls, også selvom I ikke har prøvet dem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidepull
  • #1   12. apr 2016 Personlige ville jeg ikke bruge nogen af dem.
    De er bygget op som et almindeligt hovedtøj hvilket kan resultere i at den vil glide lidt rundt på mulen tænker jeg.
    Og så er næsebåndet ikke egnet til bidløs. En sidepull skal gerne have et bredt, blødt og polstret næsebånd. Hvor de 2 der ser rimelig stive ud og nærmere ligner et normalt næsebånd.
    Hvis du fortsat overvejer dem så kan du spare en hel del penge ved at købe et hannoverransk næsebånd. Det vil give dig præcis samme effekt til billigere penge smiley

Jeg ville nok smide lidt flere penge efter en sidepull og så købe en af de gode som er mere egnet til bidløst smiley

• #2   12. apr 2016 Jeg rider med Barefoot Amber pt. Den sidder super på min hest, den har heller ikke nogle af de ekstra remme, mange sidepulls i læder har, men den glider ikke rundt, selvom den ikke har det.
    Men da min hest er plettet ligner han en indianer med den på. Det er også meget sødt, men engang imellem vil jeg bare gerne se mere seriøst ud haha.

• #3   12. apr 2016 Jeg tror det er svært at finde en bidløs der får dig til at se seriøs ud. For bidløst er desværre codet sammen med at man så åbenbart er useriøs.
    Jeg ville nok overveje at prøve en capsun i stedet for så. Der kan du ofte få et lidt mere seriøst udtryk frem smiley

• #4   12. apr 2016 Eller få en håndsyet. Jeg fik lavet den her af en rigtig dygtig en her fra HG, og den synes jeg da selv ser mere seriøs ud end bl.a. barefoot amber, som jeg også har mig smiley

profilbillede
  • #5   12. apr 2016 Ja special syet er at fortrække. Sådan en har jeg også smiley

profilbillede
  • #6   12. apr 2016 Ja, det er også en god idé smiley har overvejet en speciallavet. Så det bare skidt hvis hesten ikke kan lide den (min hest er ret selektiv mht hovedtøj, han gider kun sidepull. Rebgrime, kapsun, bid eller cavemore dur ikke til seriøs ridning siger han).

Kunne dog godt finde på at købe en af de sidepulls bare for at prøve den. De er jo ikke dyre, så er det noget skidt går det nok.

Jeg er bare vokset op som "alm" dressurrytter, derfor tiltaler alm. trenser mig bare mest. Jeg var 27 da jeg fik min første sidepull, og den smag man fik i sine teenager-år er svær at skille sig af med smiley Så jo mere den kan ligne en alm dressur-trense, jo gladere ville jeg være smiley

Kommentér på:
Sidepull

Annonce