Ny hest + ny springsadel {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg fik jo min nye hest i tirsdags. En dejlig hoppe der har gået lidt M-klsser.
Og idag da jeg så stod og ventede på min bus, stoppede den ikk ved busstedet. den kørte direkte forbi mig!¨
Nå, jeg kigger på uret, en hel time til at den næste bus kommer. Nederen!
Jeg beslutter mig for at bruge min tid på at savle over lækre ting i Steen's Rideudstyr i Horsens.
Og DÉR ligger min "drømme" sadel jo! Har bare sådan godt kunnet tænke mig en ny springsadel.
Den er lige kommet ind for en time siden, da Steen har lovet at sælge den, selvom han normalt ikk gør den slags, med brugte sadler.
Men ihvertfald ligger der en Brun Bates Momentum sadel, kun lige redet til og ikke andet. Man kan ikk se den er brugt andet end at der er lidt mærker efter gjorden på gjordremmene. Den er ikk engang tilpasset sig en hest endnu.
lidt under 7.000kr koster den!
'
Jeg regner hurtigt ud at jeg jo kun lige har 4.000kr, så er det godt at man kan låne fra farmand xD Nu var det jo min mor der købte mig hesten.
Hehe, så på lørdag henter vi sadlen, og så kan jeg ride med den til stævne i Hylke.
Lykke.
Og Sunny Girl (min nye hest) gik bare så dejligt idag!
Og hold op hvor hun kan løfte sine fusser i piaffe ! Hun kan lige nogle trin, men kan ikkke fortsætte i evigheder, men alligvel!
Versader, schenkel vigninger osv osv gør hun bare perfekt med utrolig små hjælpere. !
Og så lavede hun endda en galoppioette. det vidste jeg tilgengæld ikk hun kunne.
Jeg har små redet hende i 1½ måned hos sælger.
+ at det var mega lækkert vejr idag!
Andre der har haft en dejlig dag idag? hehe
aug 2006
Følger: 146 Følgere: 134 Heste: 2 Emner: 123 Svar: 1.408
Kommer den ikke herind?
- Min dag har været okay, bortset fra at jeg og nogle venner blev bortvist fra skolen idag Hov
aug 2006
Følger: 192 Følgere: 187 Heste: 7 Emner: 99 Svar: 1.600
Får også snart''ny'' hest (pony). Måske.
Ej, en pony hingst jeg låner.
Glæder mig meget, til at prøve den.
Har haft en god dag, hestene gik godt, tidlig fri i skolen.
sep 2006
Følger: 68 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 162 Svar: 1.915
hvad gjotde i?
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.976
Hva har i gjort siden i blev det ? hehe
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.976
Ny hest + ny springsadel