{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Jeg var bare bange :! {{forumTopicSubject}}

Mig og min kusine var på en skov tur i dag, vi rider i en skov som man faktisk ikke må ride i men. så hørte vi nogle mennesker snakke og hunde vi blev enige om at ride hjem igen fordi vi ikke ville opdages.
vi vendte og lige pludselig begynte begge heste at gallopere så stærk at vi ikk kunne holde dem det var så sjovt at jeg var lige ved at tisse i bukserne heh . men da vi kom op på mange hvor vi kunne holde og de gik i skridt, kom der en hund løbende, den var virkelig gal den gøede og vi var en lille smule bange. men vi bestemte hurtigt at vi bare skulle væk, vi fik dem til at gallopere så stærk de kunne vi var bange men de var rat trætte fordi de var ikk mere en få minture siden de havde galoperet. jeg kunne mærke at min hest gav alt den den kunne men hunde var 4 meter bag og den følgte os hel hed til en vej hvor den fik os stoppet, man kunne se alle dens tænder den var virkelig gal, ekeren fløjtede på den men den ville ikk komme den var rigtig tææt på at den ville bide i min hest ben jeg var så mange og er lidt stadig chokket.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg var bare bange :!
Kommentér på:
Jeg var bare bange :!

Annonce