Må ud med det! Køb a pony :-) {{forumTopicSubject}}
Hej.
Min lille historie fra i lørdags:
Vi havde ringet på en rød hest/pony på 149cm i stang der hed Musse. Vi måtte desværre sige at vi ikke kunne komme der i lørdags pga jeg skulle ud til en veninde.
- Men i det tilfælde ringede min mor lidt senere til mig og spurgte om vi ikke godt kunne alligevel, og jeg skrev til min veninde Sabina om hun ville med sammen med hendes veninde Sarah.
Det ville de godt
Så jeg pakkede ( skulle sove der ) og skiftede og min mor kom hjem. Vi hentede Sabina og Sarah og kørte i godt og vel 1 time.
Da vi kom derud så vi først en sort pony - tinker blanding ved navn Pipi som vi egentlig også skulle se på.
WOW den var bare for lækker!! Og det synstes Sabina godt nok også.
Men vi gik videre hen til Musse, som havde et pænt hoved, men en underlig bygning ved krydset, men pyt med det.
Vi trak ud, og så dem ride med deres ryttere.
Så prøvede mig og Sabina dem, jeg prøvede først Musse ( Den røde ) fordi det faktisk var den vi skulle kigge på, men den var ike ligefrem noget for mig - mega frisk og svær at holde, men grineren at ride på.
Så prøver jeg den sorte og WAUW.
Pisse dejlig.
Vi rider og det var den første hest af alle dem jeg har set på, som jeg følte mig tryg ved og kunne både trave og galopere på første gang.
- Jamen det var jo så helt fint og jeg prøver den flere gange på grusti til vej.
Så kom der en traktor da vi stod stille og småsnakkede lidt. Pippi som den sorte hedder, stod bare og gloede på den og den var næsten lige for næsen af hende.
Og da Sabina lige fik lov at ride hende igen - denne gang også i galop, var traktoren nede på marken ved siden af der hvor de red og de flippede ikke over den - lige lidt: Hovsa var der en traktor der?!
* Skal siges at den sorte kun er 4år og hun var ligeglad *
Så sadler vi a og den er bare perfekt.
Det var da rimelig synd for min mor at jeg faldt for den dyreste? Jah, men pyt.
Det er den første jeg stolede på og var tryg ved.
Og første gang jeg var åben for at bare prøve løs.
Så på onsdag får jeg Pippi hjem til Sabina, hvor hun skal stå, og jeg glæder mig bare SÅ meget.
Hun kommer ind når der kommer ridebilleder tror jeg! xD
Og idag til messen i herning fik jeg købt en masse lyserødt udstyr til hende.
Skal lige siges at navnet OVERHOVEDET ikke passer til hende. Hun er en sort 1'er på 4år.
Tinker blanding og bare MULTI MULTI lækker !!
Lækker, lækker, lækker.
Virkelig!
Knus
- Vill bare lige dele min glædes historie.
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 3.551
dec 2004
Følger: 91 Følgere: 91 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.908
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
aug 2005
Følger: 62 Følgere: 65 Heste: 1 Emner: 95 Svar: 799
Er den herinde ?
Hvor høj er hun ?
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.214
Men dejligt for dig - tillykke!!
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.453
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Ej, har altid villet ha' lyserød :bb
Liv: Nej hun kommer ind når vi får nogle ridebilleder, det vil folk jo gerne have
Hun er 147 mener jeg
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.488
Hjertelig tillykke - det vil du ikke fortryde, jeg glæder mig meget til at se hende. Kig forbi vores Tinker - og glæd dig til din blanding :o)
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.419
(link fjernet)
Må ud med det! Køb a pony :-)