{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Utilfreds, med stedet {{forumTopicSubject}}

opretede et indlæg om at jeg havde fundet et nyt sted til Alliann, fordi der hvor hun står, er lige frem sundhedsskadelig, og de andre piger er nød til at strø med det mest støvet HØ!!! i deres bokse, hvilket er meget usundt. Men da min hest ikke kan tåle svampe spåne, har jeg brugt sådan noget dårligt halm der også støvede

Kunne først få en boks derude d. 1. maj, men da jeg kom ned til min hest idag, som havde vejrtræknings problemer, og hostede, og havde grønt snot i lang baner, fik jeg nok!!!! Nu gøre jeg alt for at få hende flyttet hurtigs som muligt. og havde fat i manden idag, og han ville så finde noget " godt" halm, men han har kun sådan noget muggent noget. Og han lufter ikke ud i stalden, så de fleste heste har det sindsygt varmt, også står de i tørt støvet hø...

Da jeg tog hende med ned på banen, og hun ikke kunne få luft, og snottede i lang baner, brød jeg bare sammen s;
Man føler sig bare så hjælpeløs!!

Jeg kan muligvis snart få en boks de nye sted, så bliver min hest fri for at lide.. og det sted hvor hun skal hen er til sådan nogle som ikke kan tåle svampespåner, et perfekt sted, hvor man virkelig får noget for pengene..

Havde lige brug for at komme ud med det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utilfreds, med stedet
Kommentér på:
Utilfreds, med stedet

Annonce