{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Hvad vil prisen være for opstaldning koste ? {{forumTopicSubject}}

7 ha græs/skov eller med naturligt læ.
Nybygget stald, løsdrift
Skurvogn til ophold og udstyr
Fulpas
Fri adgang til hø
Kvalitets foder
Minaraler
Vitaminer
Tilskud af jern og b vitamin
Halm
Udmugning
Alt bliver passet
500 m til stranden
300 m til skoven
300 m til 3 forskellige dressurbaner
300 m til byen
20 min skridt til rideskolen
Gode trygge forhold
Man behøver slet ikke komme og opstalderen kommer under en gang om ugen
Gratis trailer
Al den hjælp der ønskes til hvad som helst
Ingen vagter
Jeg laver hegn og betaler for det

Hvad kan det koste?

Jeg ønsker ingen opstalder, men en ønsker at købe en hest som så skal blive stående til hun finder et sted til den.

Jeg har selv 3 heste ude i byen fordi jeg ikke har plads til dem.
Jeg betaler alle udgifter og passer hesten som det var min egen.

Men jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal sige af pris, men den forbruger for mellem 6-700,- hver mdr i foder, hø og tilskud.

Tak for jeres hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad vil prisen være for opstaldning koste ?
  • #1   1. mar 2016 Jeg tager 80,- for ormekur, men giver det til hesten, prisen er dog ud over

• #4   1. mar 2016 Hvad forstår du ikke?
    Jeg så godt du skrev 1100,- hvad er det så for? Når du ikke forstår?

• #6   1. mar 2016 Jeg har en hest som skal blive boende hos mig til køber får købt en gård.
    Jeg søger en pris på hvad jeg skal have af betaling, uden løn til mig

• #7   1. mar 2016 Hvis det skal være uden nogen indtjening til dig selv, så er det vel egentlig også kun dig, der kan regne prisen ud.. Vi ved jo ikke hvad du fx giver for foder.
    Og hvis det skal være uden indtjening, hvorfor så nævne afstande til div. ting? Det koster jo ikke dig eller ejer noget, at være i nærheden af strand, ridehus osv.
    Men hvis du til gengæld ville have en indtjening på det, ville det være relevant at nævne ift. ridemuligheder smiley

• #8   1. mar 2016 Jeg betaler da for lejen af jorden, jeg vil gerne undgå at skulle regne ud hver gang jeg køre en tur for at hente en rulle hegn eller andet, derfor søger jeg en pris, men det vil i jo så ikke, det er jo så fair nok, men ikke helt det jeg søger.
    Jeg ønsker ingen timeløn, eller i den dur og der er vel forskel på om jeg boede på et ridecenter eller har lejet en fold på 800 m2

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #9   1. mar 2016 prisen er sværd at sige når det indebærer leje af jord, hø/halm, foder, strøm osv.

Når der hverken er ridebane eller ride hus, så er priserne begrænset - men igen, det kommer også an på hvor i landet det er..

et sted som du beskriver ville jeg sagtens kunne finde til under 1000 kr.

• #10   1. mar 2016 Okay, men vi kender jo heller ikke til hvad du betaler for at leje jorden?
    Hvis du ikke vil have nogen indtjening, så er du nød til at sætte dig ned, og skriver priser ned på ALT.

• #11   1. mar 2016 Vi har ladet handlen gå tilbage, da jeg ikke mener at 250,- pr mdr dækker nok

Kommentér på:
Hvad vil prisen være for opstaldning koste ?

Annonce