{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris på heste ??
  • #1   13. feb 2016 Hvad kan de ?
    sind, har de startet stævner osv ? er nød til at have noget info for at svare på det

• #2   13. feb 2016 Jeg mener at de har grønt heste pas alle 3 men de har ikke startet stævne men der skal nok en del til og heidi på 19 år er svaj rygget så hun bliver ikke redet på og de kan godt være lidt dumme i hovederne nogen gange

• #3   13. feb 2016 men sådan er heste jo bare en gang i mellem og så har de stået stille her i vinters og lidt af sidste år

• #4   13. feb 2016 mellem 4-6000kr er lige min tanke
    ingen stævner, gamle, grønt pas den ene er svejrygget og halv trælse heste.. ville ikke selv købe sådan en for ret meget mere end det..

• #5   13. feb 2016 oka det vil jeg sige vidre til min faglærer

• #6   13. feb 2016 men vis der er andre med forslag på pris så må i gerne skrive

• #7   13. feb 2016 jeg tænker også de 4-6000 kr. er de passet med vacciner? er de trafikvante? hvordan er de på stald?

• #8   13. feb 2016 I min verden er de to gamle i bund og grund intet værd så slagteprisen, jeg ville ikke give mere end maksimalt 3.000 for dem. Desuden er det ikke Haflingere i raceforstand når de har grønne pas så selv evt. hopper har ikke nogen egentlig avlsværdi når der ikke er rene papirer på dem.
    Den på 15, hvis den er redet, ville jeg skyde på mellem 5.000-6.000 lidt mere hvis den er god i hovedet, kan lidt under rytter (spring/dressur eller lign.) og afhængigt af bygning og højde.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #9   13. feb 2016 Omkring 4.000-6.000

• #10   13. feb 2016 Jeg tror jeg kender de heste og jeg vil sige 5000,- samlet, de er søde og rare, men bliver ikke redet og har stort set ikke været brugt i over 6 år, de har grønt pas og der er så utroligt meget arbejde i dem allesammen og tilmed er den bedste svejrygget.

• #11   13. feb 2016 Jeg er med Sisse og Miss i prisen.

Med de to gamle, så er det jo alderen hvor der begynder at komme alderdoms-skavanker, og det er en alder hvor heste jo begynder at stå af, så hvis de ikke er vedligeholdt ridemæssigt, så er de i endnu dårligere stillet helbredsmæssigt. Det er kun den på 15 der kunne gå op i pris, hvis den ellers kan blive kone-hest, da de jo er eftertragtede, men da du skriver at de er lettere "dumme", så er det jo tvivlsomt. Om jeg så fik foræret de to gamle ville jeg sige nej tak, da de som sagt er nået en alder der kan blive pænt dyr. For at komme af med dem, skal man nok finde nogen der vil have dem foræret eller udlånt som selskabsheste, og så kan man jo diskutere om det er hestens bedste at komme et nyt sted hen i den alder, især den 19-årige som ikke kan/må? rides.

• #12   13. feb 2016
    Slagteprisen.

• #13   14. feb 2016 Lyder til de på noget skole? Altså bare har passet sig selv. Ikke været i hænder.
    Haffere kan nå op i alderen, men igen som alle andre rammes de af gigt, og andre ting, en som du skriver svajryg og kan ikke rides. Vil jeg da klart sige giv fred. Så den ikke udsætts for flytning og resikere kastebold. Ja aflivning koster nogle 1000kr men en del af at holde hest.

De to andre, den ældste tja foræring. Man aner ikke hvad man får, om den vil kunne bruges, og hvor længe. 15 år. Der kan være en del gode år endnu, men kommer an på om den kan rides, er trafik sikker. Hvordan med hove vacciner osv. Alt mellem foræring og 8000kr men ja kræver udstyr og den kan rides. At den har gode sunde hove tænder vacciner osv hvis vi oppe omkring 8. Er disse ting ikke iorden så hellere få arbejdet på at finde et godt hjem.

Og ja hvis man gir alle 3 væk samlet. sparer man jo aflivning. Men stadig kan den svajryggede ikke rides, syntes jeg personligt man bør få den aflivet. Så man ikke sender en uridelig hest afsted til en uvis fremtid.

• #14   14. feb 2016 De har så vidt jeg ved intet udstyr der passer, den på 15 kan rides på en skovtur med andre, den svejrygget er dens mor, den sidste en en ok skovturs hest, men ingen af dem bliver nogensinde noget rigtig godt, men de er søde og kælne så selvskabsheste

Kommentér på:
pris på heste ??

Annonce