Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Part
  • #1   4. feb 2016 har ikke haft problemer smiley min er så også en hest, og det er gratis smiley

Men vi har ikke nogle gode faciliteter, udebane er det eneste smiley

• #2   4. feb 2016 Jeg har selv rigtig svært ved at finde part til min pony på 140. Der er ellers okay gode faciliteter og prisen er ret lav i forhold til det er i stor københavn.. Desværre er det kun alt for unge ryttere eller useriøse der har skrevet smiley

Du kan prøve at lave en part annonce inde på hestenettet eller grupper på facebook smiley

• #3   4. feb 2016 har godt nok heste men ingen problem med at finde her problemet er bare hun har været syg i 2 mdr lige om snart smiley

• #4   5. feb 2016 Jep... jeg har en hoppe som nu har haft 6 parter på et år, fordi folk bakker ud. Har snart opgivet smiley

• #5   5. feb 2016 Jeg synes heller ikke ligefrem at det er let smiley og jeg har ellers verdens mest idotsikre pony der er stor nok til en voksen, og som står på en hård med fine faciliteter og bus og tog næsten lige til døren... Suk...

Måske er der flere der kigger efter part når vejret er lidt varmere?? smiley

• #6   5. feb 2016 Det håber jeg virkelig! Mangler en ride makker til ture og div. smiley

• #7   5. feb 2016 Min pony er ved at være i riiiimelig dårlig form efterhånden... Kan ikke nå det stakkels dyr hver dag pga skole og lektier smiley (Han er nok i virkeligheden helst fri for mig, han går på fold 10-12 timer om dagen, så han har det fint med bare at stå på folden og æde) smiley

• #8   5. feb 2016 Det samme her. Nu det godt nok min opstalders hest vi søger til. Plejer at ride min egen og så hendes, når jeg har ferier/ fridage. Men da je flige er startet på uddannelse så er tiden og knap til min egen smiley men vi krydser og håber der snart dukker nogle op. smiley

• #9   5. feb 2016 Vil dsv. Sige at det heller ikke er nemt at finde en part smiley

• #10   5. feb 2016 ja, desværre er det sådan, at mange gerne vil slippe for pludselige dyrelægeregninger, men ingen vil betale det, det reelt koster at have hest. Jeg låner ikke min hest ud gratis, hvis man vil have part, så skal det koste halvdelen af opstaldning og sko, ellers er det ligemeget. Det koster jo også noget at have en part, slid på udstyret og sko. Lige nu går min hest uden, men hvis han blev redet ofte, så ville han slide mere og have brug for sko. Jeg tager 500 for halvpart og så er det tre gange om ugen, det er næsten det samme som rideskole. Jeg har haft samme part nu i 3 år.

• #11   5. feb 2016 Betina R- syntes ikke man skal betale halvdelen af en hest når man eks rider en gang om ugen, der skal man også være realistisk, jeg forstår ude mærket man skal betale men det skal også vær inde for rimelighedens grænse, også kommer det også an på hvilken hest det er.

• #12   5. feb 2016 Ej. Det er da for tre gange om ugen.

• #13   5. feb 2016 Mine parter betaler 175 for hver ugedag. Dvs. Ca. 40 kr. Pr. Gang. Men han er kun lånt ud to gange om ugen pt. Jeg vil tage 500 for en halvpart

• #14   5. feb 2016 Forresten så bytter de dag hvis de er forhindret den dag de har

• #15   5. feb 2016 Det er helt fair for den mængde dage, men syntes helt klart prisen skal være fair hvilket det ikke er alle der praktiserer

• #16   5. feb 2016 rigtig billigt ved jeg nu ikke helt om jeg er enig i, at det er, specielt når den er i den størrelse den er.
    har du forsøgt på facebook?

Kommentér på:
Part

Annonce