{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.951 visninger | Oprettet:

Donse Avlsgård? (Gunderød) {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu ledt efter opstaldning et stykke tid nu og har hørt om Donse Alvsgård som ligger tæt på Gunderød, min mor spurgte bare lige hurtigt i rideudstyrs butikken om de kendte et godt opstaldningssted, men fik ingen info med andet end faciliteterne.... Jeg kan ikke finde hjemmeside eller tlf nr. så ville høre om der var nogen der vidste noget?
Måske også omkring priser og foldordningen?
Faciliteterne passer nemlig perfekt til mig og hyppen smiley
Har godt set at der lige ved siden af ligger noget der hedder "Haugaard hus og hest" som opstalder til 3900 af hvad jeg har læst mig til, men vil helst have det store ridehus, de gigantiske folde og terrænforhindringerne på Donse smiley Har nemlig siddet og luret på luftfoto smiley
Please enlighten me :3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Donse Avlsgård? (Gunderød)
  • #1   28. jan 2016 Jeg fandt dette på krak:

Donse Avlsgård
    48 28 04 83
    Donsevej 16, Gunderød, 2970 HØRSHOLM

De har også en dejlig galopbane, og ja rigtigt nok en tærrenbane, og en stor udendørsbane, men ridehuset et vist "kun" 20x40 (skriver jeg fordi du skrev stort ridehus, men jeg husker det ikke som særligt stort smiley )

Håber ovenstående nummer virker!

• #2   28. jan 2016 Jeg er simpelthen SÅ klog! xD Fandt ud af igår at det der Haugaard hus og hest ikke er ved siden af, men er selve donse..... Havde nu håbet på 20x60 ridehus, det ser da også sådan ud fra oven? o.O

Kommentér på:
Donse Avlsgård? (Gunderød)

Annonce