{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor finder i parter?
  • #2   10. jan 2016 Okay tak, har også en annonce her på HG og tjekker lige heste nettet ud:)

• #7   10. jan 2016 Jeg fik parter igennem folk jeg kender.. Der var såmænd et par der også spurgte om jeg ikke kunne komme og ride deres heste smiley
    Så benyt dig af dit netværk smiley

Mvh TT

• #8   10. jan 2016 Hestenettet har været mest effektiv for mig smiley Har både kigget på annoncer, og lagt min egen annonce op - tror faktisk det er sådan jeg har fundet alle mine parter (en enkelt var måske på HG)

• #9   10. jan 2016 Hvad søger du ved en part og hvor i landet og hvad kan du?:)

• #10   10. jan 2016 Hej Alberte.
    Jeg søger helst pony på omkring 140, eller hest, ikke lang over 150. Er dressur rytter , overhoved i springrytter, men vil måske gerne en gang imellem tage et lille spring:) Har redet i 2 år med mange privattimer, og er selv 12. Jeg ser gerne at jeg kan ride 2-3 gange om ugen, og kan sagtens tage dage udover:) Bor i Storkøbenhavn:) Du kan evt se min annonce for mere info:)

• #11   10. jan 2016 Nå okay ham her er en stor palomino på 176. XD

• #12   10. jan 2016 Jaer, den var stor, haha xD Rider selv en på 163 og syntes han er riglig stor:)

• #13   10. jan 2016 Har altid været så heldig at jeg rider på en rideskole hvor jeg altid er blevet tilbudt en eller flere alt efter hvad jeg havde tid og lyst til.

Hvis jeg ikke stod så godt som jeg gør ville jeg nok først snakke med venner og bekendte, ellers gå ud i nærmeste stalde og hænge sedler op og evt. snakke med staldejer. og ville så begynde at søge på nettet. smiley

• #14   10. jan 2016 Hehe det er det jeg kalder en lille hest har lige fået en låne hest i dag som er 170 jeg synes den er mega lille. Haha XD men ja igennem venner og bekende men ham palominoen lå på Facebook blus det er min mors og morstres barndoms veninde der ejer ham. smiley

Kommentér på:
Hvor finder i parter?

Annonce