{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part's priser Nordsjælland?
  • #1   4. jan 2016 Da jeg stadig havde part gav vi ca. 800 for 2 gane om måneden. Det var uden undervisning. Stedet havde 2 ridebaner og så var der en skov lige ved siden af smiley

• #3   4. jan 2016 Da jeg havde part gav jeg 900 kr om måneden for 2 dage om ugen, skulle muge og gøre foder og wrap klar, der var bane, men krævede medlemskab af klub og ja så lå det lige ved siden af Dyrehaven

• #4   4. jan 2016 Lige nu giver jeg 700kr for 2 gange om ugen, skal selv give foder, wrap, muge osv., der er ridebane og ridehus på stedet og skov i rimelig afstand.

Men det kan også meget nemt koste 1000kr om ugen for det jeg har beskrevet ovenfor i Nordjælland. Også alt efter hvad hesten kan, alle mine parter har været gode rideheste i rimelig form, varmblods typer.

• #5   4. jan 2016 Jeg betaler 350 (eller 300, det kører automatisk så kan ikke helt huske det smiley ) for 2 gange om ugen. Ingen staldpligter, en bane og gården er sådan set i skoven, ridehus 5 minutter derfra samt stor springbane 10 minutter den anden vej smiley
    Han er araber, kan ikke så meget dressur eller springmæssigt, men vil gerne, det er det jeg går mest efter smiley

Og så har jeg helpart på en shetter som jeg kan komme hos så tit jeg vil for 200 kr om måneden, også uden staldarbejde smiley

• #6   4. jan 2016 Jeg er så heldig at jeg rider den gratis, uden nogle former for staldvagter. Vi har ridehus, ridebane, ridestier, skov og store marker, alt privat. Udover det ligger der en masse i området.
    Jeg ved de andre parter i stalden hurtigt giver op mod 1000,- for 1 gang om ugen, dog er staldlejen på over 8000,- om måneden, derfor kræver nogle dette.
    Rider også en anden, mere som hestepasser i stedet for part, hvor jeg får løn for at motionere, vedligeholde hest+udstyr og hjælpe en gang imellem med opsadling og hjælp med springning.

Priserne er høje i Nordsjælland, jo tættere du kommer på København. Man kan være heldig en gang imellem at finde noget billigt, men prisen afhænger ofte af faciliteter og hestens kunnen smiley

• #7   5. jan 2016 Ellers gå på hestenettet og kik post nummer, så kan du jo se præcis hvad der søges og tages i dit område. Held og lykke.

• #8   5. jan 2016 jeg gir 600 for 2 dage uden undervisning og ridehus og jeg skal muge 2 bokse så men det overlever man jo nok

Kommentér på:
Part's priser Nordsjælland?

Annonce