30. apr 2006 Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
Mega sjov tur :) {{forumTopicSubject}}
Hej min søster og jeg skulle ud og muge ud ved hestene :). Da vi var færdig, sadled vi vores 3 heste op, vores mor skulle været redet med men hun skulle til et møde ang. blå mandag :(... hun var selv RIGTIG træt af det.. men så red min søster og jeg. Der er en Å på begge sider et styk henne af vejen, der er VILDT meget gang i den. Så kom der self. en bil, så lavet jeg stop tegnet (Da vi ikke var sikre på hvordan hesten vil reagere) bilisten var rigtig sød og holdte tilbage, så traved vi forbi (uden problemer :). Så kunne vi se at billsten stadi kørte meget langsomt, så vi red over vejen ind i et lille "rum" vi kunne stå, så gjorde jeg tegn til hun gerne måtte køre igen :). det kalder jeg en MEGA høflig billist :). Men så red vi videre.
Da vi kom ud af skoven skulle vi forbi nogle heste som begyndte at trave og lege.self. vi Kiss efter men jeg fik hende hurtig ned igen. da vi kom hjem ville vi skride lidt mere af i den lille skov, så tog vi hovedtøj og sadel af og red med grime og tov :). da min søster skulle op sagde det Krrrrrrrrrrrrr. Hende ridebukser revned :)..Ha ha ha ha vi var flade af grin :). Så græsses vi lidt med dem. Da jeg skulle op sagde min mor PAS NU PÅ MIA AT DINE RIDEBUKSER IKKE OGSÅ SPRÆKER, Hvad tror i de gjrode?? JEpppp en mega stor spræge .. ha ha
Det var en mega hyggeligt tur med solskine og det hele
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
mar 2005
Følger: 51 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 361 Svar: 4.242
- Ja, jeg har også haft en mega hyggelig dag (: Har redet på den tykke, sammen med Anja&Lenno. Super hyggeligt, og vejret var lige til det.
Mega sjov tur :)