{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

Årssag??? {{forumTopicSubject}}

Nu har der været meget debat omkring det med at byde heste velkommen...

Jeg har her til aften oprettet vores ene hoppe... og sjovt nok har hun modtaget mere end 16 afvise point?
Hvorfor skal hun afvises? Jeg har udfyldt hvert en punkt på beskrivelsen... har link stående på vores hjemmeside og har ydermere sat et føl til salg i hendes beskrivelse?

Hvad er det lige præcis ved Lashara der ikke er godtnok til Hestegalleri?

Hvem der er sgu nok ikke nok af jer som har afvist hende der er "mand" nok til at stå frem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Årssag???
  • #1   26. mar 2004 Dorthe: tak for det.

Men dette her er jo et udemærket eksempel på at der er noget galt!!!!!!

Folk sidder og stemmer heste ind som en fornøjelse for dem selv... ikke for at andre nye kan være med.

• #2   26. mar 2004 Bød den os velkommen! Hvorn tager du de billeder??! De bare fantatiske.... Bare det var mig der kunne det! He he!
    Os dem du havde taget af Gitte Eriksens hingst Charlston eller hva den nu hed... Det er vildt...
    Kine!
    Bare rolig mistænker dig ikke... Roser kun dig ig dine billeder!

• #3   26. mar 2004 ig=og

• #4   26. mar 2004 Kinne:
    Jeg startede med at skifte med gamle kamera ud *G*

Det er et digital kamera jeg bruger med 10 gange zoom på... dvs at jeg får "pletskud" af hestene selvom de står i den anden ende af marken....

Jeg tager grimen af da man altid får det bedste "udtryk" og det mest naturlige frem i hesten når den er "fri".

Slip den løs og få den til at vågne lidt... en hest er altid lækker når den puster sig op.. det er bare om at klikke på det rigtige tidspunkt...

Desuden elsker jeg at tage billeder... på mit kamera kan jeg tage 150 billeder af gangen, og mange af dem bliver slettet når jeg gennemgår dem bagefter.

Ja jeg har efterhånden taget en del billeder hos stutteri Eriksen... jeg har faktisk taget billeder hos dem i sidste uge da de lige har føl deres første føl i år efter Charleston.... der er allerede blevet lagt et par stykker af dem på deres hjemmeside.

• #5   26. mar 2004 Så fik du lige 8 points mere. Du skal da være mere end velkommen...
    P.S. Lækker hest...

• #6   26. mar 2004 Monica P. Først vil jeg sige, velkommen tilbage.
    Mon ikke det er nogle af dem, som måske har nået at oprette falske heste, som afviser dig? Du har jo også opdaget et par stykker. Jeg kan forestille mig det er sådan det hænger sammen. smiley

• #7   26. mar 2004 Susan:

Jeg det hjælper på det nu *GG* men hun må da se falsk ud siden at så mange afvise ???

Tak for de pæne ord... var lige inde og kigge på din lille "hårklump"... hvor er den bare nuser. Der er jo hår over det hele smiley

• #8   26. mar 2004 hold da op hvor jeg laver mange slagfejl *GGG* nå men håber at I kan tyde det.

Britta: tja måske.... *GG*

• #9   26. mar 2004 Vi andre har bare fået ettaller af nogle af dem. Dig kan de prøve at afvise. Ved det som sagt ikke, men kan forestille mig det er sådan noget. *gg*

• #10   26. mar 2004 Ja der er hår over det hele, det er det der gør de små der så nuttede...

• #11   26. mar 2004 Susan:
    Ja helt enig... de er nu søde de små med al det hår *S*

Men jeg er jo også stor fan af lange maner og haler smiley

Nå jeg har forresten smidt et par ekstra billeder på af hendes mor og far.

• #12   26. mar 2004 ja jeg har heller ingen forklaring...har også budt dig velkommen.....MEGA lækre billeder...kunne være man skulle forsøge med samme teknik.. smiley

• #13   26. mar 2004 Har lige været inde og give dig karakter...
    Jeg kan også godt lide lange maner, så længe den ikke sidder på den hest jeg skal springe på. Jeg vikler mig altid ind i den... :o)

• #14   27. mar 2004 Monica: Ok jeg tror jeg holder mig til at tage billeder når de står stille he he! Kine

Kommentér på:
Årssag???

Annonce