{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Opstalning nær KBH {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg har en idé om at jeg på et tidspunkt vil flytte til København pga studie.

Jeg vil jo self rigtig gerne have hesten med mig!

Ét er at ringe og se stederne, noget andet er personlige meninger. Så hvad er jeres? Tager imod alle forslag til dejlige opstaldningssteder!

Omkring Amager ville nok være det mest optimale, men den anden side af København vil jeg også gerne høre om! (Jeg ved jo ikke helt hvor i KBH jeg ender henne ;-))

De ALLER vigtigste krav for mig er:
- Gode folde (helst hvor de går 2-3 heste pr fold, da min hest har haft nogle benproblemer)
- Gode rideforhold (igen mht til hendes ben - Altså god bund på baner o.lign.)
- Gode offentlige transportmuligheder (Jeg har også en cykel ;-))
- Hvis prisen kan holdes under 4000 for alt ville det være et kæmpe plus!

Jeg har stået både på selvpas og fuldpas, så alt har interesse!

Jeg har en sød dame, der er nem i al håndtering (Dog rød, så har self sine egne meninger af og til - men intet der ikke kan grines lidt af ;-))

Det haster slet ikke med ledige bokse eller noget! Jeg vil bare være i god tid med opskrivning og sådan smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstalning nær KBH
  • #1   10. dec 2015 Jeg rider i Glostrup (GLK)
    Et rigtig godt sted, Store lyse bokse, en kæmpe fold (der er vist flere folde) 2 store lyse ridehuse, 2 udendørs dressur baner, en stor udendørs springbane, en skov/Mark lige ved siden af smiley Der er tit stævner og andre arrangementer.
    Jeg syntes det er et super godt sted smiley (har ikke selv egen hest) jeg mener det koster 3475 plus minus smiley

• #2   10. dec 2015 Følger da lige! Siger selv bor dog på Frederiksberg og jeg synes det er sk*desvært at finde noget!

• #3   10. dec 2015 Står lige udenfor roskilde 1700kr jaja ældre sted og ting tager tid smiley men der hyggeligt vi har helt fantastiske tur muligheder. Hopper for sig vallakker for sig. Længe siden der har været fold problemer, en enkelt vallak fik en lidt hård medfart sidst smiley men ellers plejer der ikke være problemer, og den der fik lidt knubs er nu i flokken uden problemer.

Stedet er ældre udebanen skal laves mødding under vejs, ny bund i ridehus, der ikke endnu har sat sig. Men har stået der i nogle år, hestene kommer ud morgen ind sen aften. Sommer ude 24/7 og har en glad dreng, der ikke har haft en reel sygedag, siden jeg flyttede ind. Så er man til hygge, og kan man leve med ting tager tid, og man selv af og til, må tage initiativ smiley så det alle tiders. Du skriver blot pb hvis du har ?

• #4   12. dec 2015 Raagaarden på Amager, den ligger lige ved siden af Kongelundens Rideklub med super fine faciliteter, prisen er 1900 pr. måned for fuldpas smiley Ville selv have min hest der, hvis jeg ikke boede så langt væk smiley

• #5   14. dec 2015 Tak tøser!
    Hvis der kommer flere forslag, vil de tages imod med kyshånd! smiley

Kommentér på:
Opstalning nær KBH

Annonce