{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er der interesse i at låne hest?
  • #1   1. mar 2007 ville være meget intresseret i og få part på hende ;D
    men du bor desvære for langt væk smiley

• #2   1. mar 2007 Ja, det tror jeg faktisk der er en del der er.
    Jeg er fx selv rigtig glad for part. Men nu ved jeg jo ikke om du er interesseret i at folk skal have hende hjem og så have al ansvar/udgifter for hende? Eller du vil have hende hjemme og så bare en der kommer og rider, og muger ud, etc.. (Evt. også hjælper med at dele nogle udgifter)
    Og hun ser ud til at være rigtig spændende. Jeg kunne fx selv være interesseret i hende, hvis jeg dog bare havde tid ;o) Går meget og drømmer om mere tid til at ride for tiden, hehe

• #3   1. mar 2007 eva k. jeg er interesseret i at folk har hende hjemme hos sig, og så afholder udgifterne på hende. jeg har overhovedet ikke overskud til hende og jeg har ikke rigtig lysten men er ikke klar til at give slip på hende, derfor ville det være så kanon hvis hun kunne blive udlånt!

• #4   1. mar 2007 Gio - Jaeh, jeg tror godt du kunne finde nogen :o) Er vel bare med at forsøge at indrykke en annonce og så se hvad der dukker op? Man kan jo altid sige nej til folk hvis de ikke er de rigtige :o)

• #5   1. mar 2007 eva k. jeg tror jeg holder øje med andres annoncer i stedet og så sorterer for jeg er ikke interesseret i diverse søndagsryttere der kommer og får en tur og som egentlig ikke er det mindste interesserede på forhånd. har oplevet så mange af den slags når jeg har solgt heste, søgt part eller har villet udlåne.

• #6   1. mar 2007 Gio - Okay, har jeg så aldrig rigtig oplevet, men har heller ikke rigtig stået i den situation ;o)

• #7   1. mar 2007 Hey..
    Tror du skal passe på med hvem du vælger, du kan jo risikere at få en hest tilbage som er enten skadet fordi de ikke har passet den ordenligt eller at den bare slet ikke er ridelig, sådan så hvis du vil sælge den er den faldet i værdi og du skal måske også lægge tid og penge i at få den god igen..
    Har oplevet at en veninde lånte sin pony til en anden veninde fordi hun ikke kunne ride pony stævner mere og for at få den ud og starte stævner blev den lånt ud, og dem der lånte den brugte så en smed til Kun den pony som aldrig har set en smede uddannelse, og det gjorde at en pony til 100.000 måstte aflives...
    Så selvom du kender personen..! PAS PÅ.!
    Du skal ihvertfald lave en kontrakt som gør at du ikke kommer til at stå med håret i postkassen..! Så er det jo bare op til dig at finde ud af hvad du gerne vil have der står i den kontrakt smiley
    Og husk at være hård og kontant selvom du kender personen..! smiley
    Bare et lille råd ..!
    Synes den ser rigtig dejlig ud..!

• #8   1. mar 2007 monica s: tusind tak for rådet!

• #9   1. mar 2007 Så lidt..

Kommentér på:
er der interesse i at låne hest?

Annonce