1.022 visninger
|
Oprettet:
sponsor ? {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Har tit hørt at så har folk sponsor og de har deres navn på underlaget eller tæppet osv men hvad indebære det og havde en sponsor er bare nysgerrig
Men har overvejet at tilbyde en vi kender at når jeg skal ud til kåringen og stævner osv at jeg kan havde hans navn på underlag eller tæppe bare for at hjælpe ham med at reklamere for hans firma men er der nogen steder hvor man ikke må "reklamere" for andre
håber i har lyst til at svar
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.601
det er meget forskelligt hvad det indebære, men self. at man skal ud og vise navnet frem på den ene eller anden måde..
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.338
nov 2009
Følger: 87 Følgere: 99 Heste: 9 Emner: 225 Svar: 5.305
Jeg reklamerer for hendes butik regelmæssigt, om det er til stævner eller bare via. min side, det er underordnet
Jeg har fået lidt lækre underlag, og så har vi fået nogle gode aftaler mht. noget udstyr, hvor jeg får noget rabat el. lign.
Vi fik bl.a. ordnet denne cooler inden kåring i år
nov 2004
Følger: 165 Følgere: 286 Heste: 7 Emner: 151 Svar: 1.349
Jeg har krav til mine sponsorryttere, de skal reklamere for mig i opslag på facebook, starte stævner/kurser hvor de rider med mit logo derudover tager jeg kun stævneryttere ind som rider godt og fair over for hesten - hvis jeg finder ud af de har været for grove eller usportslige overfor deres hest, opsiges kontrakten med øjeblikkelig varsel.!
nov 2009
Har oplevet at en gerne ville bestille noget udstyr af mig, da jeg selv laver pandebånd, bælter osv., og da jeg så oplyste hende prisen skrev hun at argh, det ville hun godt nok ikke give - fair nok tænkte jeg, det er jo sådan det er. Så skriver hun bare bagefter "Men kunne du ikke bruge en sponsorrytter ?" Så skrev jeg bare kort, at nej det gjorde jeg ikke, og gjorde jeg så havde jeg en i tankerne, som red landsplan
Jeg selv har aldrig bedt om sponsorere, min sponsor sagde selv at hun da synes vi skulle finde ud af noget, hvilket jeg er umådelig glad for, da hun tænker der er noget værd ved at sponsorere mig, for nok rider jeg ikke højt niveau i nogen disciplin endnu, men vi er da på vej. Og så kender min sponsor mig også, da jeg er en meget meget hyppig kunde inde ved hende
Men der er det blevet til to RBH underlag og så har vi fået lidt andre små gaver og ellers nogle gode tilbud på bl.a. cooleren der, hvor der er broderet mit navn på den anden side, langs halsudskæringen, og så også noget rabat på et 100g dækken til hende
jul 2015
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 126 Svar: 379
Så for mig glæder det ik om og få en masse ting men om at dele hans forretning
Men kan godt se hvad i mener med det synes os jeg høre om mange der har sponsor
nov 2009
Sørger du selv for det, og bare vil hjælpe med at reklamere, så vil jeg mene at det bare er venlighed og ren reklamation, og ikke et egentlig sponsorat som sådan
jul 2015
Men jeg vil selv stå for det hele med at få navn osv på underlag eller dækkener osv for at reklamere for ham
nov 2004
jul 2015
Jeg synes det var en sød ting at gøre for ham når han altid giver os god behandling når vi kommer og så kender min kæreste ham privat så tænke for at hjælpe med at sprede reklame for ham
feb 2011
Følger: 16 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 326
nov 2004
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Hvor mange af disse reklamer der reelt føre til kunder. det tror jeg er yderst sparsomt. Men tanken at du vil reklamere for ham gratis syntes jeg er super.
Naturligvis kan du bede ham betale for reklamen.
Held og lykke med det dejligt når man har venner og bekendte man gerne vil reklamere for og henvise folk til.
sponsor ?