{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Hjælp til hjemmelavet Biothane trense/kapsun + hultang fra læderiet {{forumTopicSubject}}

Hey HG. Jeg skal bestille i morgen den 11/11-15 ind til et hovedtøj i Biothane jeg ved godt hvad jeg skal bruge og hvordan man laver det men er det muligt jeg kan lave en islandsk udgave altså tror det hedder nakkestykke der fra bid til rundt om ørene men så ville jeg høre om det muligt og lave et hannoveransk næsebånd med kapsun i altså 3 ringe i "næsebåndet" og kunne bruge både til bid og uden ville gerne lave det i den stil da man kun må ride med bid på min rideskole men ogs skal kunne bruge kapsun andre steder? Håber i forstår nogenlunde mit spørgsmål?? smiley omkring hultang til læder og Biothane osv jeg skal handle på læderiet og magler en god hultang som nemt skære igennem da jeg for ondt i både hænder og fingre og derfor mangler noget der ikk er svær og skære igennem på forhånd taak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til hjemmelavet Biothane trense/kapsun + hultang fra læderiet
  • #1   10. nov 2015 Du skal gå efter en hultang med udveksling. Det sparer dig for mange kræfter. Denne her har jeg:
    http://www.laederiet.dk/produkter/revolvertang-med-udveksling/c-24/p-15987

Du kan også købe en der ligner denne fuldstændig i Harald Nyborg eller biltema, til under halv pris af den fra læderiet. Den holdte ikke til at blive brugt så meget som jeg bruger min, men den er fin til hvis du bare skal lave huller en gang i mellem.
    Et råd er, når du skal lave huller, at du tager det stykke biothane du skal lave hul i og ligger et andet stykke biothane (bare en lille rest) under når du klipper huller. Det sikrer at du får et flot skarpt hul i det øverste lag og at du ikke slider piben på hultangen op så hurtigt fordi du maser den ned i det nederste stykke biothane i stedet for ned i metallet på hultangen. Ved ikke om det er til at forstå. Men det er ihvertfald en god procedure. smiley
    Ellers prøv at søg på "biothane trense" eller lign under billeder på Google. Synes man kan finde meget inspiration der. Evt søg på engelsk også.

• #2   10. nov 2015 Tusind taak for svar det hjalp en del men tror du jeg kan lave et hannoveransk næsebånd med 3 ringe så den ogs kan bruges som kapsun altså tror du det vil fungere? smiley

• #3   10. nov 2015 Jeg har lavet en sådan en trense du beskriver. Det kan sagtens lade sig gøre

• #4   10. nov 2015 Okey tusind taak det må jeg prøve smiley

Kommentér på:
Hjælp til hjemmelavet Biothane trense/kapsun + hultang fra læderiet

Annonce