{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Pony bliver tæsket på folden {{forumTopicSubject}}

Åhhhhh, HG ... Jeg må ud med min frustration.

Vi har to hold på to folde: Et hold med 2 føl og en drægtig hoppe, og så en stor flok med store varmblodsheste. Silver, min 20-årige pony går med den store flok, men en dag oplevede jeg, hun ikke turde komme, da jeg kaldte (de store heste stod ved ledet hos mig), og da jeg fik hende ind, var hun fyldt med sår og dækkenet var FLÅET i stykker. Bidsår og sparkesår over alt, samt en rigtig svedig pony ....

Vi har så lukket hende sammen med føllene, og det gik super godt til staldejer rykkede den store flok væk fra føllene (de stod ved siden af hinanden), og så begyndte Silver åbenbart at løbe frem og tilbage. Nu er hun kommet tilbage til den store flok, og igen er hun blevet tæsket. De har bidt gennem begge hendes dækkener (et fleece og et regndækken), hun har dybe, hævede og blødende bidsår som jeg slet ikke må røre, og hun har svedt rigtig meget ...

Jeg er så ked af det og frustreret ... Dels fordi jeg slet ikke kan overskue noget som helst for tiden. Hvad fanden gør man lige? Splitter man flokken op? Det går ikke - det er for besværligt, mener staldejer.

Suk. Skal I have and i aften?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pony bliver tæsket på folden
Kommentér på:
Pony bliver tæsket på folden

Annonce