{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Kan ikke vente! {{forumTopicSubject}}

Hej HG,
Min veninde og jeg skulle egentlig have været ude og prøve 2 heste i søndags, men ejerens baby blev syg. Den sidste uge har jeg tænkt rigtig meget på partprøvning. I dag har jeg så skrevet til hende for at høre hvordan det går. Hun skrev at det gik fint, men at de fik gæster i næste uge og næste uge igen. Så det vil sige at min veninde og jeg skal vente endnu 2 uger... Som sagt har jeg tænkt rigtigt meget på det i den sidste uge. Så jeg synes bare at det er lidt irriterende at vi så skal vente 2 uger til, hvor jeg sikkert også går og tænker over det...
Nogle ideer til hvordan det kan blive nemmere for mig at vente? Og ja, jeg er ret utålmodig xD
Håber i vil hjælpe, ingen negative kommentarer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke vente!
  • #1   30. okt 2015 Årh! Jeg har dsv ingen tips! Men jeg kunne også bruge nogen! xD min aller første hest kommer nemlig hjem på søndag! smiley

• #2   30. okt 2015 Ej hvor er du heldig! Jeg har ville have min egen hest siden jeg var sådan 5 år gammel (er 15 nu) smiley
    Men det er bare fordi at vi skulle have prøvet dem for 5 dage siden, også nu skal vi vente i 2 uger mere... Bliver bare lidt irriteret smiley

• #3   30. okt 2015 Kan jeg godt forstå! smiley
    Ej, prøv at nyd ventetiden, slap af. Planlæg hvordan du kan gøre det bedst for dig selv, skriv ned de ting du skal have styr på/spørge om, og glæd dig.. Sørg for ikke at have for store forventninger til hesten, for du kan risikere at blive skuffet.. F.eks. jeg skulle ud og prøve en hest i sommerferien, og havde helt store forventninger, virkelig, det var min drømmehest! Men den blev solgt 2 dage før jeg skulle prøve den.. Og jeg fandt ud af at den havde været kastebold, osv.. Tænk på alle de gode ting der kan ske, men lad være med at have for store forventninger smiley
    Har du prøvet part før, eller? smiley

• #4   30. okt 2015 Ja, jeg har haft 2 parter før, og ingen af dem var særlig gode. Det første sted var hesten rigtig sød, men jeg måtte ikke have veninder med derop, og det blev ret ensomt...
    Den anden part var nem at komme til, og menneskerne på gården var søde, men hesten var agressiv, og bed. Den bed næsten hul i mine ridebukser.
    Så ja, jeg har ikke specialt gode erfaringer med parter indtil videre. Men min veninde og jeg er blevet enige om at vi får parten medmindre hestene smider os af eller et eller andet, for vi har søgt part sammen i meget lang tid, og denne part er 3 km fra hvor jeg bor, og er gratis. Så jeg regner med at vi får part smiley

• #5   30. okt 2015 Men det værste er også at jo længere tid jeg venter, jo mere glæder jeg mig til at prøve parten, også hvis det ikke er den rette part smiley

• #6   30. okt 2015 Ja.. Det er ikke så godt.. Bare glæd dig, det er helt vildt fedt st have noget at glæde sig til! Og tænk på andre ting smiley

• #7   30. okt 2015 Ja. Hvis jeg kan det smiley
    Har nærmest ikke kunne koncentrerer mig om skolen i den sidste uge...
    Hvad skal man gøre klar før partprøvning? smiley

• #8   30. okt 2015 Jamen, alle de ting du gerne vil med hesten, altså hvis du gerne vil ud og ride tur, er det en god ide at høre om hesten er trafiksikker, vil du springe, skal du jo vide om den er indsprunget/hvor højt den springer, skal du ride stævner er det en god ide at høre hvilke klasser den går osv.. Har aldrig været den store stævnerytter, så ved ikke helt hvad man spørger om der smiley

• #9   30. okt 2015 Nej jeg er heller ikke stævnerytter smiley Det er 2 islændere smiley

• #10   30. okt 2015 Ihh! Jeg ELSKER islændere! De er så søde! Regner med at det er tur så? smiley

• #11   30. okt 2015 Det er hygge ridning på bane og ture smiley Og hvis vi må, så vil vi også lave noget HMS smiley

• #12   30. okt 2015 Lige det jeg elsker! smiley er der bane på stedet?

• #13   30. okt 2015 Ventetiden er den værste.
    Jeg har lige gået i halvanden uge og ventet på at ejercertifikatet på min unghest kom tilbage med mit navn på, og jeg har ENDELIG modtaget det i dag!
    Derudover skal jeg vente heeeeelt til på søndag med at flytte mine heste ud til min underviser, og jeg synes bare tiden går såååå langsomt!
    Det har hjulpet for mig bare at tage en dag af gangen, se en masse serier/film, lavet mine lektier og sådan xD.

• #14   30. okt 2015 Ja der er bane, men ikke ridehus smiley

• #15   31. okt 2015 Nu bliver jeg lidt mistænkelig? Gæster? De har hun vel ikke i alle døgnets 24 timer?

Og hvis hun virkelig ikke kan finde tid til dig før om 2 uger? Ja så var jeg altså gået videre. Det simpelthen for useriøst fra hendes side af. (Efter min mening) smiley

• #16   31. okt 2015 Line: Vi har endelig fundet et sted med to heste som både er tæt på og gratis, så jeg springer altså ikke fra smiley

• #17   31. okt 2015 Tiden går altid langsommere når man glæder sig til noget. Tag dagene en af gangen, lad være med hele tiden at tælle ned til I skal prøve dem. Hvis du gør det, er tiden lige pludselig gået smiley
    Jeg skal ud og møde min gamle part, som jeg ikke har set i 1,5 år, og ejeren har tilbudt at jeg gerne må passe og ride hende en/to dage i ugen.. Der er laaang tid til i morgen kl 16 smiley

• #19   31. okt 2015 Hun er ikke i tvivl. Hendes barn har lige været sygt i lang tid. Også er hun fra ulandet, så hun får nok familie på besøg.
    Og jeg bad ikke om jeres mening omkring at hun får gæster. Jeg bad om ideer til hvordan det bliver nemmere at vente smiley

• #20   31. okt 2015 Bare lige for en god ordens skyld..

Der er ikke nogle af os der har skrevet dette for at genere dig.. Jeg skriver med en mistanke om at hun tager dig for givet, og derved er det dig der bliver behandlet dårligt eller forbigået i sidste ende.. Ikke mig!
    Så det var sådan set ikke for at være gammelklog eller ude med riven.
    Især når du glæder dig så meget ville det da være en skam hvis hun så ikke også lige kan tage sig sammen og klemme dig ind 1-2 timer så du kan se den pokkers hest.

• #21   1. nov 2015 Jaja. Men min veninde og jeg har endelig fundet to heste det samme sted. Også er parten gratis og let at komme til... Så jeg synes det er værd at vente smiley

Kommentér på:
Kan ikke vente!

Annonce