693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Anderledes part.. Kan man ? Anderledes part.. Kan man ?

Har et spørgsmål ang part.. Har en unghest jeg er ved at tilride, som jeg godt kunne bruge en hånd til..
Men da han er ung og kun lige ryttervandt ønsker jeg ikke at en evt part rider alene..
Søger en der kan komme 1-2 gange om ugen mens jeg er der og give en hånd ved ridningen, så der er en på jorden og en på ham.. Og som gider tage der ud 1-2 dage i weekenden og tage ind og fodre (han går i løsdrift) nusse om ham og evt gå en tur med ham (ingen ridning eller seriøs træning)..
Senere når han er tilredet vil der selvfølgelig være mulighed for ridning..
Men findes der nogle nu om dage der gider sådan en part ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anderledes part.. Kan man ?
  • #1   30. okt 2015 Tænker gratis part, for yngerer pige, der ku tænke sig at lære og være med fra start.
    Det afhænger self nok osse lidt af tilgængeligheden til stedet og området.
    Det er nok nemmere i KBH, end Sønderjylland.

• #2   30. okt 2015 Tænker da at det er en god mulighed for at få en masse god erfaring - har selv haft en ligende part (dog helpart og hesten skulle ikke tilrides, men omrides - jeg var den eneste der red ham, men der gik lige nogle måneder inden jeg måtte ride ham alene). Det var da super spændende og meget givende smiley

Det er uden tvivl nemmere at finde en part til en ridehest, men tror da bestemt at der kunne være nogle interesserede smiley

• #3   30. okt 2015 Ville klart være gratis selvfølgelig.. Og hesten står tæt på København med offentlig transport til døren..
    Men personen skal nok ikke være for ung hvis de skal tage ham ud alene, for han er stor og stærk, selv om han dog er sød og velopdragen.. Ved også bare hvor hurtigt man kan få lavet uvaner på sådan en

• #4   30. okt 2015 Det er muligt, men nok rigtig svært smiley
    Jeg trænede selv min (som jeg har ejet i 14 dage) et år inden jeg købte hende. Hun var så tilredet, men havde stået i 3 år, grundet voksepause. Hende gik jeg ture med, striglede osv.
    Tror det vigtige er, at det ikke vil koste parten noget, heller ikke når hesten kan rides. Jeg ville ikke have lyst til at hjælpe med tilridning, hvorefter jeg så skulle betale for det arbejde jeg har hjulpet med smiley

• #5   30. okt 2015 Tror muligvis, det bliver svært, hvis parten er afhængig af at skulle lukke ind hver weekend. Men ja forsøg at sætte den gratis, det er en oplagt mulighed for at få mere erfaring smiley

• #6   30. okt 2015 Line : ikke lukke ind, bare tage min ind og strigle og fodre og evt gå en tur og så ud igen.. Og villebare være ved lyst, behøvede ikke være begge dage hver weekend smiley

• #7   30. okt 2015 Umiddelbart lyder det meget fleksibelt, og derfor tror jeg sagtens, det ville kunne lade sig gøre smiley

• #8   30. okt 2015 Jeg ville da hellere end gerne have en nussepart smiley Tror slet ikke det er umuligt.

• #9   31. okt 2015 tror godt det er muligt at finde en part,synes det er fair nok at det er gratis i starten og så når det bliver muligt at ride mere seriøst så kan du godt tillade dig at parten så betaler lidt penge,da parten jo bruger dine ting og det ik billigt at ha hest(har selv part)parten kunne evt betale for smed el bare et fast beløb hver mdr

• #10   31. okt 2015 Ja, det skulle ikke være umuligt. Hvis han havde stået i mit nærområde havde jeg gerne ville.

Det er god erfaring og viden som man kan bruge i fremtiden smiley

• #11   31. okt 2015 Tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Anderledes part.. Kan man ?

Annonce