{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sadel hjælp :)
  • #1   28. okt 2015 Få en sadelmager ud, de har ofte et godt udvalg og ved hvad de laver smiley

• #2   28. okt 2015 Jeg er fan af Rector panel saddle smiley De kan tilpasses de fleste heste pga. af deres unikke system. Men det er en sadel der oftest skal bestilles fra England, og sjældent findes som brugte der er til salg. Sandie fra Healthy Horse (Skibby, på sjælland) har en fantastisk kontakt til firmaet bag, og anbefaler også disse sadler.
    Det er mit bud på en sadel, hvor man ikke skal gennem sadel-helvede nogensinde igen.
    Min avantgarde - Reactor panel saddle, kan tilpasses stort set alle heste, og er perfekt til min Kissing Spine hest. Så det er en sadel der nemt holder 20 år.

• #3   28. okt 2015 leder primært også kun efter en ny saddel af god kvalitet smiley

Diana: hvordan fungere den, det ligner der er ikke er nogle saddel puder på? smiley

• #4   28. okt 2015 https://www.reactorpanel.com/
    Din vægt fordeles meget bedre, da sadelpudderne er erstattet af pads. Disse pads bliver klisteret på sadel-toppen med velro, og som bindeled er der små disks. Disse disks er dem, som bliver justeret når sadlen tilpasses. Absolut genialt! Dvs en sadeltilpasning koster 500 kr, frem for 1000-2500 for nystopning og alt det andet der hører traditionelle sadler til.
    Desuden er padsene designet sådan at de ikke hæmmer skulderens bevægelse, som traditionelle sadler godt kan finde på.

Hvis du ikke har råd til en reactor panel saddle, så ville jeg selv vægte en sadel med fleksibel bom meget højt! Mener at det er Butterfly sadlen Claus Toftgaard er fortaler for smiley Prøver lige at rode hans facebook gruppe igennem for at finde navnet på sadlen.

profilbillede
  • #5   28. okt 2015 Jeg er jo stor fan af Wintec Isabell Werth. Jeg haved aldrig troet, jeg skulle finde en bedre sadel. Jeg har lige haft sadelmager til min hest, og fandt faktisk en sadel, der er mindst lige så god som Isabell' en: Kent & Masters S Dressur. Begge sadler har kort anlægsflade, du kan skifte konference i dem, og de vejer ikke ret meget smiley

• #6   28. okt 2015 jeg kan ikke ride i wintec sadler smiley

Kommentér på:
sadel hjælp :)

Annonce