Challenge Cup Invitational {{forumTopicSubject}}
Jeg vil forsøge at starte en "Challenge Cup Invitational" dvs en turnering hvor jeg inviterer blandt cremen af heste på hestegalleriet.
Kriterierne for min udvælgelse vil blve en vægtet sum af "bedst placerede", "flest visninger", "flest stemmer", "flest kommentarer" og "flest vundne udfordringer" . Der vil blive inviteret 32 heste,
Det antal heste der så inden en given frist ikke ønsker at medvirke vil blive erstattet med "wild cards" blandt de heste der ikke nåede op blandt de 32.
I denne "Challenge Cup Invitational" vil der i lighed med den første Challenge Cup blive sponseret en pokal fra Stald 752 "The Russ Ranch"
Kærlig hilsen Bent
PS
I denne turnering vil punkt 8 i reglerne på www.752.dk/regler.htm også være gældende.
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Det skal jeg nok,
KH bent
PS Hvis du vil love ikke at sige det til nogen kan jeg fortælle dig at din Tamin er 2´den reserve , så den har da absolut en chance for at komme med , hvis ellers det bliver til noget
feb 2004
Schiffer Welch
Charmeur Trav
Uldtot Shet
Faberge Pal
Dinah Old
Sebastian Knap
Alda Isl
Sia Isl
Ljosbrå Isl
Geisli Isl
wincent Hafl
Homestyle Fuld
Yke Fri
Arno S Fri
Tabasko Fred
Baron Fred
Freja Fjord
Jesper Fjord
Bella Fjord
Golden Freja Fjord
Jeanette Tysk Sports Pony
Daddy Cool Con
O`Connor Con
Zurich Blr
Herchvan Blr
F Machure Blr
Malou Blr
Stella Blr
Hannibal Blr
Purples Blr
Aswad Arab
Magic Spirite Arab
Håber at de der ikke ønsker at være med vil være så søde at melde afbud senest på fredag,
Turneringen vil herefter blive sat igang søndag aften.
Kærlig hilsen bent
feb 2004
Andalusier Mi Chiqua Evita
KH bent
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Hilsen Signe
feb 2004
På Søndag når alle har haft lejlighed til at melde fra bliver de 32 heste inddelt i 4 grupper eller runder og hver hest får så på sin profil at vide på hvilken internet adresse deres hests rund foregår.
KH bent
mar 2004
Følger: 27 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 54 Svar: 168
Hilsen Marianne
Challenge Cup Invitational