548 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Højde?"
Højde
Jeg skal måske have part på en sød like pony, men er dog I tvivl om den ville være for Lille. Ponyen er 1,36 og migselv 1,55-6 så kunne I efterlade jeres meninger I kommentarene
Jeg skal måske have part på en sød like pony, men er dog I tvivl om den ville være for Lille. Ponyen er 1,36 og migselv 1,55-6 så kunne I efterlade jeres meninger I kommentarene
Skrevet af: JoseephineTheKundal - 28. nov 2016
Højde?
Jeg er 170 og normal bygning, hvor høj vil i mene hesten skulle være? :D Har aldrig rigtig tænkt over højder før nu, hvor jeg skal have min egen:)
Jeg er 170 og normal bygning, hvor høj vil i mene hesten skulle være? :D Har aldrig rigtig tænkt over højder før nu, hvor jeg skal have min egen:)
Skrevet af: Salli B - 25. mar 2015
Højde?
Hejsa hvor højt skal der være til loftet for heste og for ponyer i en stald? IKKE LINK!
Hejsa hvor højt skal der være til loftet for heste og for ponyer i en stald? IKKE LINK!
Skrevet af: Laura & Ponzerne - 23. apr 2014
Spar penge på din forsikring
maj 2011
Følger: 148 Følgere: 113 Heste: 7 Emner: 45 Svar: 1.179
Men du må ikke være over 13, hvis du vil stille til stævne på dem.
jan 2015
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 22 Svar: 52
Nå okay... Fylder 13 her snart, sååe - men det var egentlig hvis jeg på et tidspunkt i fremtiden skulle have en pony som kunne rides engang i mellem
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Højde?