Udfordringer, osv. ;) Udfordringer, osv. ;)
Først og fremmest har vi 3 ledige udfordringer. Så.. Først il mølle. !
For det andet.. hehe.. - Vi har en udfordring igang som udløber i dag, men det står lige, så vil i ikke være med til at finde en vinder.?
bare for sjovt. Stem SELVF. på den i bedst kan lide. Ikke noget snyd.
Og så det sidste..
Jeg har da været til stævne her i weekenden.. hehe. (Skulle da os lii med. ) I går var det dressur. Han var SUPER sød og stak ikke af eller noget.
Vi blev dog ikke placeret med det er ok, for er rigtig glad for at han ikke løb rundt på banen og vrinskede.. Det gjorde han da jeg fik ham. Der kunne vi knap nok ride fordi han hele tiden stak af, osv.. Så det var bare super...
I dag var det så spring. Det gik rigtig godt. På opvarmningsbanen stoppede han lige en enkelt gang, men det skal der jo også være plads til. Da vi kom ind på selve banen gik det SUPER!
- Han fløj bare over springene og var så sød. han løb dog "Lidt" stærkt.. Går nok.
- Det endte så med en 1. plads. Så det var jeg jo glad for.. hehe.. - Var lidt nervøs i starten, for til sidste stævne smed han mig af på opvarmningsbanen, og stoppede 3 gange på selve banen.. han ville BARE IKKE! lige meget hvad man gjorde ville han ikke. det var jeg lidt træt af, så var skide glad for at han var rigtig sød i dag.
Det var lige lidt fra mig. hehe..
feb 2004
Følger: 93 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 111 Svar: 630
feb 2004
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 38 Svar: 110
Jeg vil da gern ha en udfordring c,')
Udfordringer, osv. ;)